Český internet jako na dlani
Třetina uživatelů českého internetu má základní znalosti využívání počítače (33 %), což znamená, že dokážou vedle surfování na internetu také například ukládat a editovat textové dokumenty. O trochu méně uživatelů využívá jen internet (24 %). Tzv. mediálních uživatelů počítače, kteří aktivně pracují s obrázky, videi a hudbou je 17 %. Stejně je uživatelů, kteří mají sofistikovanější přístup a dokážou sami vyměňovat software a hardware. Jen 8 % má potom profesionální přístup, když se starají i o počítače dalších lidí. Vyplývá to z první fáze kontinuálního výzkumu SEKV, který pro SPIR realizuje výzkumná společnost Mediaresearch a má za úkol mj. popsat strukturu a chování uživatelů na českém internetu. Agentura oslovila 2554 domácností s 6536 jednotlivci, kteří alespoň jednou měsíčně použijí internet. Sdružení představilo výsledky návštěvnosti českých online médií v rámci projektu NetMonitor a investice do reklamního internetového prostoru AdMonitoring. „Naše čísla se zatím týkají display reklamy, ale chystáme se také zadat vytvoření odhadu na kompletní investice do internetové reklamy, tedy i do search a kontextových formátu,“ říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz