Americký tisk v reklamním pádu
Čísla jsou podle analytiků hrozivá a pokles reklamních příjmů akceleruje. Úhrnný příjem necelých 18,5 miliardy dolarů představuje pětiprocentní pokles. A při celkovém počtu 154 125 reklamních stránek je pokles dokonce 9,5procentní. Když se počítá jen třetí čtvrtletí, je to ještě horší, finanční pokles o 8,8 procent, pád v počtu stránek pak dosahuje téměř 13 procent.
Pouhé tři kategorie časopisů prokázaly vzrůst příjmů z reklam – jídlo (3,4 %), přímý prodej (4,5 %) a hotely (3,1 %). Největšího poklesu se pak dočkala tato odvětví: automobilový průmysl (20 %), technologie (11,3 %) a farmaceutie (13 %).
To ovšem platí pouze pro 9 měsíců roku 2009, protože i ty oblasti, které jsou na tom zatím dobře, zažívají teď v druhé polovině roku pokles, často dokonce značný. Příkladem může být právě oblast potravin, jejíž příjmy klesly už o 18 procent. Jelikož v tomto čtvrtletí poklesly příjmy ve všech oblastech, je výhled do posledních měsíců tohoto roku značně nepříznivý.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz