NOVÁ ONLINE SLUŽBA PRO VÝBĚR NEJVÝHODNĚJŠÍCH NABÍDEK UŠETŘÍ ZA PÁR MINUT TISÍCE KORUN A HODINY ČASU
Online porovnání nabídek zboží, hypoték, půjček, pojištění, zájezdů, letenek, hotelů i jiných kategorií na jediné internetové adrese. To bylo zatím k vidění jen v zahraničí. Nově však online srovnání tisíců nabídek z různých oblastí přináší na český trh portál www.srovnam.cz. V našich poměrech jde o zcela unikátní projekt, který uživatelům nabízí možnost vybrat během pár minut nejlepší nabídku na trhu a rovnou ji objednat. Dají se tak ušetřit nejen tisíce korun, ale i hodiny času.
Stačí pár kliknutí…
„Srovnam.cz však připravuje pro své návštěvníky i další, nové online služby. V krátké době dojde k rozšíření naší nabídky o srovnání mobilních tarifů, internetového připojení, pracovních příležitostí, realit, ojetých i nových automobilů a řadu dalších kategorií.“ uvádí Filip Kahoun, jeden ze zakladatelů portálu Srovnam.cz.
Uznávaný internetový odborník a ředitel Ogilvy Interactive Tomáš Jindříšek na adresu projektu Srovnam.cz říká: „Na českém trhu takto komplexní nabídka zatím chyběla. Za výbornou strategii portálu Srovnam.cz považuji nekonkurovat již zavedeným, uznávaným srovnávačům, ale snahu navázat s nimi spolupráci. Tato alianční politika může vést k opravdu největší přidané hodnotě pro zákazníky.“
Služba Srovnam.cz navíc přichází na trh právě v okamžiku, kdy se začínají ve velkém objednávat přes internet vánoční dárky. V tomto směru bude velmi užitečným pomocníkem. Srovnáním mohou zákazníci za stejný košík dárků ušetřit během pár okamžiků až několik tisíc korun. Ve správnou chvíli také portál přináší online porovnání nejen hypoték, ale i ostatních finančních produktů, u kterých dochází nyní, v období finanční krize, k častým změnám a zákazníci ztrácejí v nabídkách přehled.
Podobné služby si oblíbil celý západní svět…
Jeho předpoklad podporuje i skutečnost, že online srovnávací služby využívá 34.7% Obyvatel EU (zdroj: Comscore). Jen ve Velké Británii se v roce 2007 utratilo přes podobné služby cca 7 mld liber (tedy přes 200 miliard korun), což představuje zhruba 15% veškerého tamního internetového obchodu (zdroj: ChannelAdvisor).
„Vzhledem k čím dám tím větší nabídce služeb a zboží se celosvětově přes podobné agregátory informací o nabídkách uskuteční až pětina všech prodejů.“ doplňuje ke globálním trendům Tomáš Jindříšek, ředitel Ogilvy Interactive.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz