Skončila HELP–Pro život bez tabáku
Evropské unie, čímž se kampaň zapsala jako největší osvětová kampaň Evropské komise. Opírala se o mix komunikačních nástrojů – média, internet, eventy a spolupráci s odborníky. K nejúspěšnějším organizátoři řadí virální kampaň, ve které fiktivní značka Nicomarket propagovala negativní následky kouření. Z Paříže celou kampaň řídila francouzsko-belgická komunikační agentura Ligaris. V jednotlivých zemích spolupracovala se sítí mediální agentury Carat/b>; aktivity public relations zajišťovaly lokální PR agentury – v Česku agentura Pram. Odbornou spolupráci poskytlo Centrum léčby závislosti na tabáku. V souvislosti s ukončením celoevropské kampaně se v Bruselu konala třídenní konference Evropské komise, kde organizátoři a odborníci na komunikaci hodnotili úspěšnost kampaně a použité komunikační kanály. Jedním z hlavních doporučení pro zvažované pokračování kampaně je ještě více a aktivněji do ní zahrnout mladé lidi a ke komunikaci využít web jako interaktivní médium.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři