Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  31.10.2008 17:03:02

Skončila HELP–Pro život bez tabáku

Evropská komise zahájila kampaň u příležitosti Světového dne bez tabáku v roce 2005. Vedla ji ve všech 27 členských zemích EU.

Evropské unie, čímž se kampaň zapsala jako největší osvětová kampaň Evropské komise. Opírala se o mix komunikačních nástrojů – média, internet, eventy a spolupráci s odborníky. K nejúspěšnějším organizátoři řadí virální kampaň, ve které fiktivní značka Nicomarket propagovala negativní následky kouření. Z Paříže celou kampaň řídila francouzsko-belgická komunikační agentura Ligaris. V jednotlivých zemích spolupracovala se sítí mediální agentury Carat/b>; aktivity public relations zajišťovaly lokální PR agentury – v Česku agentura Pram. Odbornou spolupráci poskytlo Centrum léčby závislosti na tabáku. V souvislosti s ukončením celoevropské kampaně se v Bruselu konala třídenní konference Evropské komise, kde organizátoři a odborníci na komunikaci hodnotili úspěšnost kampaně a použité komunikační kanály. Jedním z hlavních doporučení pro zvažované pokračování kampaně je ještě více a aktivněji do ní zahrnout mladé lidi a ke komunikaci využít web jako interaktivní médium.

Skončila HELP–Pro život bez tabáku

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec