Vltava.cz se mění v nákupní galerii
Nová nákupní galerie má zákazníkovi zpřístupnit širší nabídku zboží a rychlejší služby doručení. Každou sortimentní oblast přitom pro Vltava Stores zajišťuje vybraný partner. Ten má přinést široký sortiment zboží, skladové zásoby a schopnost rychlé a bezproblémové expedice. „Chceme se soustředit na to, v čem jsme dobří, tedy v internetovém prodeji a marketingu, a neplýtvat energií v oblastech, které pro nás mohou zajistit účinně i jiní,“ vysvětlil generální ředitel společnosti Vltava Stores Petr Koždoň. Změna obchodní strategie souvisí se vstupem nového investora, private equity společnosti Milestone Partners, která v Česku investuje a řídí projekty rozvojového kapitálu. K jejím největším projektům patří eBanka. Z hlediska komunikace se Vltava Stores rozhodla vsadit vše na jednu zastřešující značku. Tou chce společnost zjednodušit komunikaci se zákazníkem a postavit ji na jedné značce s jasným profilem – Vltava.cz je dnes jedna z nejstarších a nejzavedenějších značek českého internetového obchodu. „Dosavadní komunikace velkého množství nezávislých značek byla nákladná a neefektivní a z pohledu zákazníka často i matoucí,“ říká Koždoň.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz