Mitsubishi doručí 38 vozů
Mitsubishi Motors slaví uvedení nových vozů Lancer Sportback a nový Colt na trh v celé Evropě, a to nápaditým způsobem díky kampani „Na značku“. Nečeká, až se lidé přijdou na nové modely podívat. Naopak tyto modely se „přijdou“ podívat na lidi. Vozy doručí například pomocí vrtulníku, a to na místa, která si účastníci sami označí na interaktivní mapě.
Občané Evropské unie mohou vyhrát zbrusu nový vůz Mitsubishi tak, že si vyberou místo a umístí na něj značku. Právě tam by měla společnost Mitsubishi dodat jeden z automobilů. Účastníci si mohou vybrat, zda značku vytvoří on-line na adrese www.naznacku.cz nebo zda skutečnou značku vytvoří na reálném místě vybraném předtím na interaktivní mapě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz