Sodexho se mění na Sodexo
Česká pobočka mezinárodní skupiny Sodexo tak navázala na celosvětovou kampaň změny značky, jejímž cílem je její oživení, zjednodušení a podpora hlavního poslání společnosti.
Jako součást vývoje značky byly provedeny dvě hlavní změny: Logo bylo dynamizováno a dostalo nový grafický design, který omlazuje a osvěžuje značku. Z názvu bylo vypuštěno písmeno „h“ - jednodušší a dynamičtější název je lehčeji vyslovitelný a hláskovatelný pro lidi na celém světě
„Chceme, aby značka Sodexo odkazovala na kvalitu našich služeb a aby naši klienti a zákazníci vnímali její poslání dělat každý den lepším,“ říká marketingový ředitel společnosti Sodexo Pass Česká republika Tomáš Kopřiva.
Zjednodušení a omlazení. Sodexho se mění na Sodexo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz