Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Dokument je písemným stvrzením snahy obou subjektů spolupracovat při prezentaci Moravskoslezského kraje v České republice i zahraničí. Ta by měla přinést ovoce zejména v oblasti zvýšení turistické atraktivity kraje. Podpis deklarace mezi Moravskoslezským krajem a pivovarem Radegast znamená potvrzení dosavadní úspěšné spolupráce. Dokument popisuje hlavní oblasti, na které se chtějí oba subjekty zaměřit. Těmi je vzájemná výměna informací a podpora při propagaci Moravskoslezského kraje a pivovaru Radegast.
„Vítáme snahu soukromých subjektů, které vyrábějí produkty s jasnou příslušností k Moravskoslezskému kraji a mají zájem propojit propagaci svého zboží se zviditelněním zdejšího regionu,“ uvedl hejtman Evžen Tošenovský a dále doplnil: „Lidé se často zajímají odkud výrobek, který jim chutná, pochází. Nezřídka se pak snaží do těchto míst zavítat. Společná propagace regionu a místních produktů může do kraje přilákat další nové návštěvníky.“
Poteče proudem. Moravskoslezský kraj začne spolupracovat s pivovary.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz