TV v mobilu využívá minimum lidí
Zhruba sedm procent lidí se službu chystá vyzkoušet. Důvodem pro její současné malé využití může být podle autorů průzkumu i fakt, že téměř 30 procent respondentů zatím nemá pro příjem TV vhodný telefon. Obecně odmítavý postoj k této službě má necelá třetina lidí, přitom devět procent respondentů o této možnosti ani neví a nezajímá je.
Nejvíce by lidé uvítali možnost sledovat v mobilu zpravodajské pořady, pro které se vyjádřilo 60 procent dotázaných. Poměrně velkému zájmu by se těšily i zábavné a hudební pořady, které by si nenechaly ujít v obou případech více než dvě pětiny uživatelů. Přibližně třetina respondentů by pak upřednostňovala možnost sledovat seriály, dokumenty, celovečerní filmy a sport. Erotické programy by v mobilu ráda viděla pětina lidí.
Naopak nejméně lidí láká možnost sledovat v telefonech televizní reklamu a teleshopping a větší zájem nevyvolávají ani dětské a ranní pořady, bulvární témata a amatérská videa, které respondenti označili jen v desetině případů.
Zatím moc neláká. Televizi v mobilu využívá minimum lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz