Tour de Beer zná vítěze
Oceněno bylo prvních 25 nejúspěšnějších účastníků. Do soutěže bylo zapojeno 25 vybraných pražských restaurací. Soutěžící měli za úkol tyto restaurace během léta navštívit a v každé vypít alespoň jedno pivo. To jim obsluha restaurace potvrdila otiskem speciálního razítka do hrací karty. V redakci Zoomu se sešlo celkem 168 platných hracích karet, z nichž 42 bylo zcela vyplněných. Nejúspěšnější získali atraktivní ceny, které věnoval Pilsner Urquell a vydavatelství Mladá fronta. Absolutní vítěz Martin Mašín si mimo jiné odnesl výčepní zařízení a konzumační poukaz do vybrané restaurace.
Pivaři sobě. Maratón Tour de Beer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz