Obchodníci zkontrolují distribuci letáků
Obchodníci si proto u společnosti Incoma objednali kontrolu distribuce reklamních letáků, která by měla být zahájena příští rok na jaře. „Investice maloobchodních řetězců do komunikace prostřednictvím neadresných letáků tvoří významnou část marketingových rozpočtů těchto firem. Je tedy logické, že obchodníci mají zájem, aby existoval přehled o tom, nakolik jsou jednotlivé subjekty úspěšné,“ říká Boris Malý ze společnosti Globus, který zastupuje výběrovou komisi obchodníků ustavenou kvůli zakázce na kontrolu letáků.
Projekt podle něj poskytne obchodním řetězcům informace o tom, jak kvalitně společnosti zajišťující distribuci letáků pracují. Měřítkem úspěšnosti bude procento doručených letáků. „U dalších komunikačních kanálů, jakými jsou televize, rozhlas nebo tištěná média, se podobná srovnání již dlouho pravidelně dělají. Pro posuzování efektivity letákové komunikace ale zatím jednotná metodika chyběla,“ dodal Malý.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz