Fashion TV od ledna
Přibližně 70 procent vysílání FTV budou tvořit převzaté mezinárodní pořady a zhruba 30 procent připadá na vlastní produkci. Společnost Carolinas Corporation, která vlastní licenci, bude při tvorbě programu a budování značky spolupracovat s podnikatelem Ericem Assimakopoulosem. Ten vlastní licenci na provoz FTV kaváren a barů, na organizaci soutěže Fashion TV model awards, Fashion TV party a merchandising.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz