Sledovanost ČT1 a Novy rekordně nízká
Celodenní podíl ČT2 stoupl téměř jednou tolik a byl nejvyšší od skončení fotbalového mistrovství světa před dvěma lety, které ČT2 rovněž vysílala. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy přes celý den klesl v srpnu ve srovnání s červencem o 3,1 bodu na 32,4 procenta, podíl ČT1 pak o 1,7 bodu na 19,7 procenta. Naopak ČT2 zaznamenala nárůst o 5,9 bodu na 12,9 procenta. Prima si pohoršila o 1,7 bodu na 18,3 procenta.
Celodenní podíl ČT24 se zvýšil o pět setin na 1,52 procenta, podíl ČT4 Sport o 51 setin na 1,47 procenta a Nova Cinema o pět setin na 0,46 procenta. Ve všech třech případech je to jejich rekord od počátku zveřejňování údajů o těchto nových stanicích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz