Raiffeisen a nalezeno.cz
Raiffeisen stavební spořitelna 1. září odstartovala kampaň, jejíž součástí je partnerství s webem nazeleno.cz. Celý webový portál je v barvách kampaně a Raiffeisen stavební spořitelna zde má vlastní sekci s názvem Vůně peněz, která obsahuje řadu zajímavých informací. „Snažili jsme se celý web připravit tak, aby zde návštěvníci skutečně našli inspiraci a odborné informace v lidské formě blízké normálnímu člověku,“ představuje projekt Monika Dovoleová z Raiffeisen stavební spořitelny.
V sekci Vůně peněz naleznou zájemci informace o růstu cen energií, grafy a tematické články. Dále pak na stránkách naleznou interaktivní dům, kde jsou představena jednotlivá řešení alternativních zdrojů. Nechybí ani případové studie, kalkulačky, soutěž o praktické ceny či poradny vedené odborníky na alternativní zdroje. „Na celé období kampaně jsme připravili moderovanou poradnu, ve které nabízíme široké veřejnosti možnost konzultovat konkrétní problémy a dotazy ohledně úspory energií. Na každou otázku odpoví specialisté s mnohaletými zkušenostmi z praxe,“ vysvětluje Dovoleová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz