Netradiční kampaň České pojišťovny
Kampaň, která představuje nové úrazové pojištění, má především za cíl odlišit tento produkt od stávajících pojištění, u kterých pacient čeká na vyplacení peněz až do konce své léčby „V životě jsou situace, kdy nechcete čekat. Oceníte rychlou reakci - rychlou pomoc. Proto naše nové úrazové pojištění umožňuje klientům rychlé vyplacení peněz, a to již po diagnóze,“ upřesňuje Lucie Brichová, ředitelka odboru marketingové komunikace České pojišťovny a zároveň dodává: „Hlavní myšlenku kampaně chceme prezentovat s nadsázkou.“ Odlehčení jinak vážného tématu, jakým je úrazové pojištění, nabízí reklamní spot, ve kterém se mladý muž po klopýtnutí na schodech za zvuku valčíku dokutálí až do nemocnice, kde mu k jeho překvapení do čerstvě ošetřené ruky v sádře vloží sympatický pracovník pojišťovny peníze. Velmi netradiční zpracování jednozáběrového reklamního spotu doplní komunikace na pobočkách České pojišťovny. Poprvé se spot na televizních obrazovkách objeví 22. září.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Kurzy ČNB - Kurzovní lístek České Národní Banky
- Kurzovní lístek Česká spořitelna, Kurzovní lístky bank
- Česká spořitelna, a. s. - euro, vývoj kurzu měny
- Volná místa region Česká Lípa - Volná pracovní místa Česká Lípa
- Podnikání v České republice
- USD, americký dolar - převod měn na CZK, českou korunu
- Česká pošta - ceník poštovného 2020
- UAH, ukrajinská hřivna - převod měn na CZK, českou korunu
- GBP, britská libra - převod měn na CZK, českou korunu
- AED, SAE dirham - převod měn na CZK, českou korunu
- HUF, maďarský forint - převod měn na CZK, českou korunu
- PLN, polský zlotý - převod měn na CZK, českou korunu
Prezentace
21.05.2025 Nepodceňujme pojištění vážných chorob
20.05.2025 Samsung srazil cenu svého nejlepší telefonu.
19.05.2025 Láká vás dodatečný příjem? Zjistěte, jak…