TV LUX má zájem o peoplemetry
Kanál je v současné době v počátečním stádiu vysílání a je dotovaný společníky, do budoucna se počítá s přenesením hlavního břemene financování na Klub přátel TV Lux (klub dobrovolných přispěvatelů), takto podobně funguje i české Rádio Proglas, a příjmu z reklamy.
Vysílání reklamy se bude řídit Etickým kodexem reklamy TV Lux. „Marketing televize je připravený v blízké době rozběhnout cílené aktivity na zvýšení povědomí značky TV Lux ve společnosti a mezi svými potenciálními klienty,“ sdělilo vedení kanálu. Katolická televize ve zprávě dále uvedla, že ji kromě volného vysílání na satelitu může sledovat teoreticky 250 tisíc Slováku, kteří si abonují platformu Digi TV, a přibližně 65 tisíc zákazníků s kabelovou přípojkou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz