Matoucí reklama gigantu Shell
Shell označil těžbu této suroviny, tzv. bitumenu, jako příspěvek k udržitelnému rozvoji energetiky. Technologie získávání ropy z bitumenu je přitom energeticky mnohem náročnější než z klasických ložisek. ASA uznala, že Shell se v řadě projektů řídí ekologickými hledisky, ale upozornila firmu, že užívání termínu udržitelný rozvoj v souvislosti s bitumenem neodpovídá všeobecné představě o ochraně životního prostředí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz