Proximity Prague členem SPIR
SPIR má v současné době více než 40 členů z oblasti internetových médií a zadavatelů internetové reklamy. Vstup do organizace je signifikantním znakem přeměny agentury jakožto poskytovatele marketingového poradenství a autora komunikačních kampaní a zaujetí nové role poskytovatele integrovaných marketingových řešení s důrazem na digitální marketingovou komunikaci a one-to-one komunikační filozofii. „Očekáváme, že z členství ve sdružení budou profitovat především naši klienti,“ říká Martin Lochmann, výkonný ředitel Proximity Prague. Ta se spolu s ostatními členy zapojí do projektů majících za cíl další rozvoj českého internetu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz