TITAN PŘEDSTAVIL SOUTĚŽ PRO COPYWRITERY
Outdoorová společnost zve kreativní týmy, aby navrhly reklamu pro jednoho z jejich klientů, která bude umístěna na billboardu o šířce 73 m a výšce 3 m, umístěném podél kolejí u stanice Euston. Výherní tým získá luxusní víkend pro dva v Paříži a zdarma dvoutýdenní kampaň pro libovolného svého klienta.
Graham Fink, kreativní ředitel u M&C Saatchi, řekl: „Plakáty jsou ta brutálně nejjednodušší ze všech médií. Osobně se domnívám, že jsou ultimátním testem jakéhokoli kreativce. A tohle je plakát na druhou – šance realizovat ten největší a nejlepší nápad. Až se toho bojím.“ Steve Cox, marketingový ředitel u Titan Outdoor, k tomu dodal: „Prvním úkolem pro jakoukoli mediální platformu je to, aby její kreativní exekuci zaregistrovali příslušní zákazníci. A tento nový formát nemůže zklamat, je to unikátní příležitost k představení opravdu velmi přitažlivé práce.“ Danou tratí projede více než půl milionu lidí týdně. Závěrečným dnem pro zaslání návrhů je 10. říjen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz