Google chce Yahoo i bez požehnání komise
V červnu obě společnosti oznámily plány na uzavření desetileté smlouvy, kde Yahoo umožní Googlu umístit kontextovou reklamu hned vedle vlastních výsledků vyhledávání. Antimonopolní komise má na vyjádření 100 dní. Yahoo očekává, že během tří let tato smlouva vynese mezi 250 a 450 miliony dolarů.
Americké ministerstvo spravedlnosti ovšem neustále smlouvu zkoumá – podnět ke zkoumání dal Microsoft, podle kterého by Google a Yahoo kontrolovaly více než 90 % trhu s vyhledávači v Severní Americe. Existují obavy, že Google by mohl získat až přílišnou moc, a tak bylo zahájeno antimonopolní šetření. Výkonný ředitel Googlu, Eric Schmidt, k tomu řekl: „Půjdeme dále. Jsme uprostřed jednání s vládou. Ještě nám nedali vědět tak ani tak.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři