Hitrádio expanduje na Moravu
„Je to pro nás samozřejmě velmi významný krok,“ hodnotí obě změny Daniel Sedláček, předseda představenstva a ředitel společnosti Media Bohemia. „Rodina Hitrádií je vlajkovou lodí skupiny Media Bohemia a zařazením těchto dvou rádií pokryjeme vysíláním Hitrádií většinu hlavních regionů ČR s výjimkou Prahy. Za významný považujeme i fakt, že se rodina Hitrádií rozroste o stanici, která není vlastněna skupinou Media Bohemia – o brněnské AZ Rádio. To dokládá, že koncept rodin, jak ho rozvíjíme už několik let, je zajímavý a inspirativní i pro další vlastníky rádií.“
Změnu názvu i licenčních podmínek u obou rádií již schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Rádio Apollo se změní v Hitrádio Apollo, z AZ Radia se stane Hitrádio Magic Brno. K realizaci rebrandingu i souvisejících programových změn dojde na přelomu září a října a podpoří ji silná reklamní kampaň.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz