Mather Activation s Pepsi Max na Segway
SAMPLING: „Agenturu Mather Activation jsme si vybrali na základě originality nápadů,“ vysvětluje Jiří Jindra, marketingový manažer General Bottlers. Pepsi tým v letním samplingu nabízí nejen vychlazený nápoj, ale i zkoušku jízdy na vozítku Segway. Zájemci si mohou nechat svoji jízdu natočit na video a ze serveru ji pak přeposlat svým známým. Akce Rozjeď to s Pepsi Max na Segway probígá ve 40 promo-dnech v průběhu července a srpna. Pepsi tým se objevil či objeví především v českých letních resortech jako jsou Slapy, Lipno nebo Máchovo jezero, ale i na festivalech MFF Karlovy Vary, Summer of Love nebo na cyklo a inline stezkách po České republice. Pětičlenný tým má upoutávat pozornost jízdami na Segway a zároveň nabízet Pepsi Max s mottem „žádný cukr, maximální chuť“. Toto letní promo navazuje na jarní akci, která sestávala z flashové hry na webu a a odpálení plechovky Pepsi Max v prodejnách Kenvelo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz