Tour de Beer
Úkolem soutěžících je v období od začátku června do poloviny srpna tyto restaurace navštívit a v každé vypít alespoň jedno pivo. Obsluha restaurace jim konzumaci potvrdí otiskem speciálního razítka do hrací karty, která je otištěna v letních vydáních Zoomu a na webových stránkách časopisu. Hraje se o ceny, které do soutěže věnuje Pilsner Urquell. Soutěžící, kteří získají nejvíc razítek, se mohou těšit na pivo na rok zdarma, výčepní zařízení a poukazy ke konzumaci v pražských restauracích. Hlavní ceny budou předány v září na společenském večeru za účasti čtenářů časopisu Zoom. Soutěž je podpořena reklamní kampaní v ekonomickém deníku E15 a týdeníku MF Plus.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz