ČSA: miliarda do pěti let
České aerolinie představily svou rozvojovou strategii pro následujících pět let. Hodlají mimo jiné nakoupit osm nových letadel, vydělat miliardu korun a komunikovat především přes internet.
MARKETING: Národní přepravce tvrdí, že hodlá konkurovat nejen cenou, ale i kvalitou produktu. Komunikaci chce orientovat na prémiového zákazníka, tedy především business klientelu. Zároveň bude cíleně oslovovat retailového cestujícího k impulsivnímu nákupu letenek prostřednictvím internetu. Klíčovou roli má v příštích letech už hrát online marketing, na domácím trhu doplněný i nadlinkovou awareness kampaní. Sedačková kapacita ČSA se má v příští „pětiletce“ zvýšit o 11 % a marže z obratu dosáhnout 5 % (současná marže je pouhých 0,4 %). Aerolinky plánují zisk, který by poprvé v novodobé historii společnosti měl uhradit veškeré ztráty z minulých let. V pravidelné přepravě si chtějí udržet 50% podíl na trhu v České republice a dosáhnout stejného podílu i v přepravě charterové. Nízkonákladové aerolinky ČSA Click4Sky.com budou usilovat o 20% podíl na low-cost trhu. ČSA zároveň oznámily své auditované hospodářské výsledky za loňský rok a za první čtyři měsíce roku letošního. V r. 2007 dosáhl čistý zisk aerolinek 207 milionů korun. V období leden – duben 2008 vykázaly ztrátu 444 milionů. Ke konci roku by měl plánovaný zisk dosáhnout 100 milionů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz