Heinz šlape na plyn
Na zisku se podílely prakticky všechny divize, od 14% nárůstu v samotné divizi Heinz až po 26% nárůst pobočky Weight Watchers. Firma navíc hodlá spustit marketingovou smršť. Pro ní si stratégové připravili hned 100 miliónů dolarů, které budou věnovány výhradně na marketing. Heinz předpokládá, že stejně jako letos nasadí v příštím roce na trh nejméně 200 nových výrobků. Šedesát procent z reklamních dolarů bude investováno do marketingové podpory biopotravin. Další výraznou podporu získají nové trhy, zejména Asie, Latinská Amerika a Střední východ. I přes nevídané zisky hodlá firma v příštím roce zavřít nejméně šest továren a podpořit výrobu a distribuci zejména v Číně a Indii.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz