Soud zakázal Vodafonu srovnávací reklamu s Telefónikou
Telefónica podala na Vodafone návrh v souvislosti s reklamou v rámci kampaně ‚Nepodepsal‘, ve které v nabídce studentům porovnává její tarif Simple 240 se svým Nabito 119. Telefónica přitom ještě nabízí tarif Pohoda Simple, který ve srovnání s tarifem konkurenta vychází výhodněji. „Reakce konkurence nás nepřekvapuje. Vždyť v reklamě ‚Nepodepsal‘ upozorňujeme na neférovost víceletých zákaznických úvazků právě u O2. Proti rozhodnutí se samozřejmě odvoláme," sdělil mluvčí Vodafonu Filip Hrubý. Vodafone bez ohledu na verdikt soudu prý chystal výměnu inzerátu za nový. Podle soudu Vodafone v inzerátu nesrovnává tarify pro stejnou skupinu zákazníků a navíc neuvádí, na jakém základě srovnání provedl. Reklama by tak mohla klamavě ovlivnit ekonomické chování uživatelů. Soud zároveň Telefónice uložil, aby na Vodafone do měsíce podala žalobu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz