Zájem o digitální reklamu stoupá
REKLAMA: Zinio přebírá obsah od nakladatelů jako je Ziff Davis či Hearst a přesouvá je přímo na web, kde si je čtenáři prohlížejí buď na počítači nebo na některé přenosné periferii. A jelikož se většinou jedná o odbornější časopisy, jsou inzeráty plné interaktivních či multimediálních aplikací. Obsahují ale také velkoplošné dvoustránkové reklamy, stejně jako tištěné verze. A právě to může být jeden z důvodů, proč se digitálnímu čtenáři zdá tento velkoplošný inzerát lepší – zabere celou plochu obrazovky, čímž odpovídá tomu, co reklamní agentura zamýšlela. V tištěné verzi je plocha uprostřed rozdělena rušivým předělem stránek. Existují ale i další důvody – 59 % dotázaných upřednostňuje možnost interaktivních aplikací, 84 % zase přiznává, že informační hodnota těchto inzerátů je větší, protože se přes ně mohou proklikat dál, od firemní webové stránky až po informace na Googlu. Tištěné reklamy dnes ve většině případů firemní URL mají také, ale k jejich využití si je musíme buď napsat nebo pamatovat.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz