Další magazín o golfu
Vydavatel tvrdí, že oproti ostatním golfovým časopisům bude přinášet nejen golfové články, ale také life-stylové rubriky, například módu, jak zbohatnout na burze či „na čem brázdit vlny Středozemního moře při přesunu mezi golfovými hřišti,“ jak říká vydavatel Michael Fridrich. Časopis vychází v nákladu 7 tisíc kusů a prodává se na velkých novinových stáncích za cenu 72 korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz