Podíl Primy ve večerním vysílání klesl na minimum
V průměru Primu sledovalo v průměru necelých 17 diváků z každé stovky u tv obrazovek. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch. Prima si mírně pohoršila i v podílu na sledovanosti během celého dne; klesl o 0,17 bodu na 19,18 procenta. Polepšil si naopak první i druhý program České televize, ČT1 o 0,57 procentního bodu na 23,02 procenta, ČT2 o 1,54 bodu na 8,09 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz