Proximity organizovala Fachmanův trojboj
Proximity Prague se při realizaci akce zaměřené na podporu prodeje vrátila do minulosti a navázala tak na úspěšnou kampaň Jarních dnů s heslem „Historie se opakuje!“. Kromě známé 10% slevy na stavební materiály získali zákazníci možnost utkat se v pravém Fachmanově trojboji. A o co jde? Jedná se o hru cechu stavařského z období okolo roku 1848, kterou dle legendy často trávili čas právě pánové Raab a Karcher. Proximity Prague vyvinula koncept soutěže, jednotný vizuální styl a zajistila tiskovou inzerci, výrobu radiospotů i produkci propagačních materiálů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz