Centrum IBM ve virtuálním Second Life expanduje
Společnost IBM je jedna z těch, které se ve virtuálním Second Life prezentují ve velkém a tomuto způsobu komunikace se zákazníkem přikládají velký význam. Cílem je přizpůsobit se a poskytnout podporu také klientům trávícím čas ve virtuálním světě. Podle News.com navštívilo virtuální centrum od jeho vzniku na počátku tohoto roku asi 10 tisíc klientů, což je ovšem zatím velmi nízké číslo v porovnání s návštěvností webu IBM, která činí 250 milionů návštěvníků ročně. Podle údajů samotného Second Life má nyní tento virtuální svět 9 milionů rezidentů, kteří měsíčně utratí miliony dolarů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři