Rodiče koukají na TV více než jejich děti
Jejich mužské protějšky přitom před obrazovkou seděly 40 dní. Ve skupině rodičů ve věku 35-44 let sledovaly ženy obrazová média 38 dní a muži 34 dnů. Na druhou stranu teenageři vě věku 13 – 17 let strávili za stejný časový úsek sledováním médií pouhých 33 dní. Průzkum navíc zjistil, že ženy od 35 do 44 let sledují minimum filmů doma, dále že ženy od 45 do 54 let tráví v kinech o polovinu méně než muži od 18 do 24 let. Muži od 18 do 24 navíc velmi málo koukají na televizi, dohromady pouhých 21 dní za první pololetí letošního roku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz