Pavel Daniel (Kurzy.cz)
Údaje o firmách  |  24.07.2007 12:23:41

Prestiž ocenění pro firmu je vnímána pozitivně a stojí tedy za to tuto „značku“ bojovat

Druhý díl rozhovorů s oceněnými firmami oborové ankety Accenture Zlatá koruna, v kategorii B2, tedy produktů určeným podnikatelům, server Kurzy.cz zpovídá představitele společnosti CAC Leasing. Ta si u veřejnosti od svého vzniku vybudovala pověst pružného a stabilního finančního partnera. O tom, zda se ocenění, podobné tomu z Accenture Zlatá koruna promítne do denního byznysu si server Kurzy.cz povídal s Friedrichem Trummingerem, náměstkem pro úsek leasingu nemovitostí a movitostí společnosti CAC LEASING.

 

Jaký má podle vás smysl ocenění Accenture Zlatá koruna pro vývoj vaší firmy?

Pro CAC LEASING je získání ocenění Accenture Zlaté koruny v kategorii leasingu pro podnikatele třikrát v řadě za sebou především potvrzením úspěšnosti zvolených postupů při financování investičních záměrů jednotlivých podnikatelů.

 

Proč jsou efekty pro zhodnocení jména a pověsti společnosti pro budoucnost oceněných firem důležité?

Ocenění Accenture Zlatá koruna si získává svůj kredit nejen na finančním trhu, ale i mezi širokou veřejností. Označení produktu Zlatou korunou může být pro klienta tím důvodem, proč se pro konkrétní finanční produkt dané společnosti rozhodne. Zákazník za časté nechce detailně porovnávat jednotlivé produkty různých firem a důležitým vodítkem pro něj je odborný názor i zkušenosti široké veřejnosti. Oba tyto pohledy na finanční trh přináší ocenění Accenture Zlatá koruna.

 

V čem podle vás nejvíce zaostáváme v hodnocení pověsti, služeb a výrobků na domácím poli?

Finanční sektor obecně, nejen v České republice, je velmi různorodý a běžný klient nemá téměř žádnou šanci se v nabídce zorientovat a takové množství informací zodpovědně vyhodnotit. Úkol přiblížit klientům jednotlivé produkty, vysvětlit jim jejich výhody i nevýhody a ušít nabídku každému zákazníkovi na míru je pak úkolem každého finančního domu. Pomocnou ruku určitě podávají různá nezávislá hodnocení finančních odborníků a veřejnosti. Vzhledem k poměrně malému trhu může být právě nezávislost hodnotitelů slabým  článkem při hodnocení.

 

Častým prvkem, který "veřejnost" kritizuje v přístupu finančních institucích při komunikaci se zákazníky, je nízká otevřenost, jak se k tomuto problému stavíte u vás ve firmě?

V CAC LEASING se snažíme o maximální otevřenost. Pro informaci klientů o naší nabídce využíváme například internetové prezentace, kde potenciální klienti naleznou informace k podmínkám leasingového financování a prostřednictvím leasingové kalkulačky mohou hned získat představu o výši splátek. Zájemci mohou na našich stránkách vyplnit CAC on-line formulář, na jehož základě jsou kontaktováni pracovníky zákaznické linky CAC LEASING, kteří jsou připraveni fundovaně pomoci. Leasing může mít mnoho variant, proto u větších projektů spolupracuje s klientem na jeho realizaci náš odborník, který není pouze prodejcem produktu, ale především poradcem a konzultantem. Naše komunikace s klientem nekončí uzavřením leasingové smlouvy, ale pokračuje po celou dobu jejího splácení.

 

Lze kromě prestiže nějak "dál" uživatelsky vytěžit ocenění ze soutěží podobné Accenture Zlatá koruna?

V praxi se jedná především o marketingové využití získaných ocenění. Symbol Zlaté koruny se v dnešní době stává trvalou součástí reklamních sdělení a díky odborné porotě, která jednotlivé produkty hodnotí, pak také kvalitní značkou úspěšných společností.

 

Kde čerpáte motivaci, inspiraci ke zdokonalování portfolia služeb vaší firmy?

Snahou každé společnosti je využít v maximální možné míře vlastního potenciálu, tedy zaměstnanců firmy a jejich nápadů a podnětů. Velkou zkušeností pro nás je rovněž výměna informací v rámci všech zahraničních leasingových poboček UniCredit Group, jejíž jméno ke konci letošního roku převezmeme i v České republice.

 

Je podle vás informovanost veřejnosti ohledně smyslu a přehledu oceňování služeb a výrobků, dostatečná?

Oceněné firmy nebo jejich produkty a různá ocenění žijí ve společné synergii. Využití loga ocenění v marketingové komunikaci oceněných produktů vede k zapamatování si soutěže u veřejnosti a zcela logicky každá z firem zvažuje, zda prestiž ocenění je vnímána pozitivně a stojí tedy za to tuto „značku“ přiřadit k produktu.

 

Friedrich Trumminger

 

V BACAL nebo nyní UniCredit Leasing S.p.A. působí Friedrich Trumminger již od roku 1990. Od roku 1995 pracoval za tuto skupinu v různých společnostech v České Republice. V roce 2005 se stal ředitelem divize nemovitostí, a v roce 2006 také ředitelem divize movitostí. Nyní zastává post náměstek pro úsek leasingu nemovitostí a movitostí společnosti CAC LEASING

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:

Pá 15:25  Výsledky Chevronu za 1Q roku smíšené Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)
Pá 12:44  Projekt Airlock posouvá Holcim k uhlíkové neutralitě Tisková zpráva (Tisková zpráva)
Pá 10:40  Anglo American odmítla rezolutně nabídku na převzetí od BHP Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688