SPIR doporučuje sjednocení reklamních formátů
Dokument udává základní formáty display, pop-up, textové a video reklamy, pojmenovává je, určuje jejich maximální datovou kapacitu a definuje ovládací a ostatní prvky. Standarty jsou pouze doporučením, zástupci SPIR však doufají, že si jimi, v zájmu celkového pozdvižení úrovně internetové reklamy u nás, bude řídit většina subjektů na trhu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz