Příjmy z internetové reklamy dosáhly rekordu
Tržby 4,8 miliardy dolarů z posledních tří měsíců roku byly navíc čtvrtletním rekordem a meziročně se také zvýšily o 35 procent. Autoři studie věří, že tento růstový trend bude pokračovat, uvedl internetový server IT News. "Interaktivní reklamní příjmy nadále vykazují solidní růst," napsal ve studii generální ředitel agentury IAB Randall Rothenberg. Inzerenti a agentury podle něj oceňují, že se internet jako médium jedinečně dotýká chování spotřebitelů. Má vliv na povědomí zákazníků o výrobku, na kupní plány spotřebitelů, složení aktuálního nákupu i na věrnost značce. IAB vypracovala studii se společností PricewaterhouseCoopers LLP (PwC).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz