Obliba diskontů roste
Diskontní obchodní řetězce na tuzemském trhu pomocí nízkých cen a stále hustější sítě prodejen ubírají zákazníky především supermarketům, kterým se počet pravidelných zákazníků loni naopak snížil. Hypermarkety si v roce 2006 věrné zákazníky udržely. Vyplývá to z průzkumu společnosti The Nielsen Company.
Loni v diskontech pravidelně nakupovalo 41 procent Čechů, což bylo meziročně o 17 procentních bodů více. Do supermarketů sice chodilo pravidelně nakupovat 75 procent tuzemských spotřebitelů, ve srovnání se rokem 2005 se ale jejich podíl snížil o čtyři procentní body. V hypermarketech v roce 2006 pravidelně nakupovalo 64 procent lidí, o bod více. Diskontní řetězce loni v Česku pokračovaly v rychlé expanzi, kterou zahájily později než sítě hypermarketů a supermarketů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz