(Kurzy.cz)
Šéf ÚOHS pro zachování reklamy na České televizi
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Pecina v listu HN napsal, že podle jeho úřadu by bylo potřebné novelizovat příslušný zákon tak, aby na České televizi zůstala reklama až do zahájení digitálního televizního vysílání. Podle Peciny potřebuje trh tři hráče. Pecina rovněž řekl, že obavy, že TV Nova a TV Prima si rozdělí trh televizní reklamy, se stále více blíží realitě.
Milan Vaníček
Související zprávy:
TV Nova zvedne ceny reklamy v průměru o 15%
AKA - reklama na Nově by mohla zdražit až o 30%
Reklamní výdaje za 9 měsíců stouply o 15,5 %
Silné lobby za zachování reklamy na ČT ohrožuje CME
Euro - existují obavy, že se CME a MTG dohodnou na...
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz