Exkluzivní analýza nákupního chování zákazníků čerpacích stanic pod názvem PETROL STATION SHOPPER 2006 a řada dalších zajímavých témat bude součástí odborného programu konference Petrol Station 2006, která se uskuteční dne 12. 10. 2006 v konferenčních prostorách hotelu HILTON v Praze.
Ta je určena především účastníkům z řad top managerů a specialistů centrál maloobchodních firem, obchodních ředitelů, trade marketing managerů, key account managerů a category managerů dodavatelských firem, dodavatelů služeb a technologií i dalším odborníkům.
Jednotliví speakeři se dotknou témat efektivního prodeje na trhu, který se značí nízkou loajalitou zákazníků, nových trendů na trhu pohonných hmot v kontextu legislativy EU, klíčové znalosti zákazníka, zajištění kvality produktů a služeb, fenoménu gastroservisu na čerpacích stanicích i lidských zdrojů. Podobně jako v minulém roce očekávají organizátoři velmi otevřené diskuse účastníků s přednášejícími.
Odbornými garanty jsou výzkumná společnost INCOMA Research a vydavatelství PETROLMEDIA, hlavními partnery Petrol Station 2006 jsou společnosti Benzina a MBG.
Registrovat se i nadále můžete na www.retail21.cz/retailindetail, kde rovněž naleznete on-line sborník příspěvků z předchozích ročníků konferencí Retail In Detail, více informací vám poskytne sekretariát konference na adrese konference@incoma.cz.
Další informace:
|