Marketingový kongres Marketing Management 2005 se zaměří na perspektivy rozvoje značek
Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný CIMA - Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, vstupuje do svého 6. ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových ředitelů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 8. 6. 2005 v srdci Prahy v konferenčním centru hotelu Ambassador. Po předchozích 5 úspěšných ročnících, zaměřených na globální a lokální aspekty marketingu (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002), šance související se vstupem do EU (2003) a rovnováhu mezi rozumem a citem (2004) se příští ročník kongresu bude věnovat dalšímu zásadnímu tématu - budoucnosti značek. Kongres 2005 velmi těsně navazuje na letošní, historicky zatím nejúspěšnější ročník, který navštívilo téměř 400 účastníků. Po fenomenálním úspěchu vystoupení letošního klíčového řečníka, kterým byl guru nové generace evropského managementu Jonas Ridderstrale, se organizátoři kongresu rozhodli opět pozvat experta světového formátu. Hvězdou kongresu Marketing Management 2005 bude Martin Lindstrom, vizionář v oblasti budoucnosti značek. Martin je světově známým expertem, který proslul svými poradenskými a edukačními aktivitami při výstavbě silných značek, které se opírají o intenzivní inovace, moderní technologie a vynikají nákladovou efektivností. Mezi jeho klíčová témata patří „značky, internet a mobilní komunikace“, „značky a mladá generace“ a „branding na B2B trzích“. V únoru 2005 bude publikovat svoji nejnovější knihu „BRAND Sense“, která je světovou marketingovou veřejností očekávána s velkým napětím. Philip Kotler o této knize prohlásil „BRAND Sense by měl nastudovat každý, kdo se účastní procesu rozvoje či zlepšování značek“. Nenechte si ujít možnost seznámit se s myšlenkami Martina Lindstroma osobně !!! Zaznamenejte si termín 8. 6. 2005 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy kongresu na www.marketingmanagement.cz. Generálním partnerem kongresu je společnost GfK. Hlavními mediálními partnery jsou TREND MARKETING a MARKETING & MÉDIA. Podrobnější informace je připraven podat: |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz