Hodnota značky Allianz, která byla již pátým rokem po sobě vyhlášena světovou jedničkou mezi pojišťovnami podle žebříčku Best Global Brands společnosti Interbrand, vzrostla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy USD.
Allianz překonala hranici 20 miliard poprvé a posunula se tak o tři místa nahoru na 31. pozici, přičemž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí globální značky. Tyto výsledky jsou také důkazem, že Allianz z hlediska růstu překonává své přímé konkurenty i celé odvětví.
„Naše pozice v žebříčku Best Global Brands je vůbec nejsilnější, co kdy byla. To potvrzuje rostoucí sílu značky Allianz a důvěru, kterou nám věnují zákazníci, agenti, makléři, obchodní partneři a zaměstnanci,“ řekl Bernd Heinemann, ředitel pro strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE.
„Být pojišťovnou číslo 1 je jen začátek. Allianz se dívá za hranice odvětví a snaží se konkurovat nejhodnotnějším značkám světa. V této lize mají všichni hráči jedno společné: hluboké porozumění hodnotě, kterou jejich značky přinášejí jejich podnikání,“ dodal Bernd Heinemann.
Další informace najdete na stránkách Skupiny Allianz
Zařazeno | pá 24.11.2023 16:11:00 |
---|---|
Zdroj | O Pojištění.cz |
Originál | opojisteni.cz/spektrum/tiskove-zpravy/allianz-uz-popate-potvrdila-svou-pozici-svetove-jednicky-v-poj... |