Výběrové řízení 3/2023

Město Hlučín oznamuje vyhlášení výběrového řízení č. 3/2023 na obsazení volného pracovního místa - vedoucí odboru městského majetku.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Město Hlučín

Tajemník Městského úřadu Hlučín

vyhlašuje výběrové řízení č.3/2023 na obsazení pracovního místa

VEDOUCÍ ODBORU MĚSTSKÉHO MAJETKU

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti :

- komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku obce, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly,

- zajišťování souhlasů vlastníka s nakládáním pozemků – věcná břemena, kácení stromů, apod.,

- zajištění a realizace projektu sanace, revitalizace a rekultivace území po těžbě štěrkopísku,

- zajišťování podkladů pro zveřejnění záměrů města nakládat s nemovitým majetkem,

- zadávání provedení znaleckých posudků o cenách nemovitostí, s kterými město nakládá,

- zastupování města ve správních řízeních, ve kterých je město účastníkem,

- zpracování a doplňování grafické evidence nemovitého majetku města,

- zpracovávání materiálu pro jednání vedení MěÚ, rady města a zastupitelstva města,

- zodpovědnost za chod celého odboru.

Předpokládaný nástup: dohodou.

Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání, nejlépe zaměřené na oblast právní nebo ekonomickou.

Jiné požadavky:- Vysoké pracovní nasazení,

- znalost dané problematiky výhodou,

- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost vyjednávání,

- zvládání zátěžových situací,

- velmi dobrá znalost práce na PC,

- schopnost a ochota učit se novým věcem,

- schopnost vést a řídit.

Nabízíme tyto benefity:

  • Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),

  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,

  • příspěvek na penzijní připojištění,

  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, a to formou poukázek,

  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit formou příspěvku na permanentky do zařízení provozovaného Sportem a kulturou Hlučín, příspěvkovou organizací,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,

  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

- přesné označení výběrového řízení,

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození uchazeče,

- státní příslušnost uchazeče,

- místo trvalého pobytu uchazeče,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče,

- kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,

- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“a označte číslem výběrového řízení.Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

  • Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou:do 20.4.2023 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),

  • v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín:do 20.4.2023 do 10:00 hod.

  • Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 26.4.2023 od 12:00 hod. v zasedací místnosti rady města budovy „A“ MěÚ Hlučín.

Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.

Upozornění :

Uchazeči, kteřínebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 30.6.2023. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. 595020223.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.



Zařazenopo 03.04.2023 11:04:00
ZdrojHlučín
Originálhlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/vyberove-rizeni-3-2023.html

Související témata

Insolvenční řízení
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.