Město Hlučín oznamuje vyhlášení výběrového řízení č. 3/2023 na obsazení volného pracovního místa - vedoucí odboru městského majetku.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín
vyhlašuje výběrové řízení č.3/2023 na obsazení pracovního místa
VEDOUCÍ ODBORU MĚSTSKÉHO MAJETKU
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).
Charakteristika činnosti :
- komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku obce, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly,
- zajišťování souhlasů vlastníka s nakládáním pozemků – věcná břemena, kácení stromů, apod.,
- zajištění a realizace projektu sanace, revitalizace a rekultivace území po těžbě štěrkopísku,
- zajišťování podkladů pro zveřejnění záměrů města nakládat s nemovitým majetkem,
- zadávání provedení znaleckých posudků o cenách nemovitostí, s kterými město nakládá,
- zastupování města ve správních řízeních, ve kterých je město účastníkem,
- zpracování a doplňování grafické evidence nemovitého majetku města,
- zpracovávání materiálu pro jednání vedení MěÚ, rady města a zastupitelstva města,
- zodpovědnost za chod celého odboru.
Předpokládaný nástup: dohodou.
Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání, nejlépe zaměřené na oblast právní nebo ekonomickou.
Jiné požadavky:- Vysoké pracovní nasazení,
- znalost dané problematiky výhodou,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost vyjednávání,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- schopnost vést a řídit.
Nabízíme tyto benefity:
Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
příspěvek na penzijní připojištění,
příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, a to formou poukázek,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit formou příspěvku na permanentky do zařízení provozovaného Sportem a kulturou Hlučín, příspěvkovou organizací,
příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Požadované doklady:- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“a označte číslem výběrového řízení.Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou:do 20.4.2023 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín:do 20.4.2023 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení se bude konat dne 26.4.2023 od 12:00 hod. v zasedací místnosti rady města budovy „A“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.
Upozornění :
Uchazeči, kteřínebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 30.6.2023. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.
Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. 595020223.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.
Zařazeno | po 03.04.2023 11:04:00 |
---|---|
Zdroj | Hlučín |
Originál | hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/vyberove-rizeni-3-2023.html |