VW: Desetileté minimum prodejů
Celkem koncern Volkswagen za loňský rok prodal 8,9 milionu automobilů. Zdá se to jako hodně vysoká cifra. Vskutku jenom zdá. Protože vloni se prodeje této celosvětové „dvojky“ v prodeji osobních vozidel snížily o 4,5 %, čímž se dostala na nejnižší čísla za posledních 10 let.
Po pravdě řečeno, nakonec to nedopadlo až tak špatně, protože pokud bychom soudili podle Škody Auto Mladá Boleslav, která vloni zaznamenala až 13% propad, byly by výsledky ještě horší. Ostatně i samotná značka VW měla vyšší propad než je koncernové snížení. Konkrétně je to mínus 8 %. O něco dolů šlo i Audi. Naopak dobře se vedla celá luxusní plejádě značek: Porsche, Bentley, Lanborghini. A díky nové divizi Cupra také značka Seat.
Viníci špatných čísel? Covid a nedostatek čipů. Tedy podle vedení. A jak z toho ven? Do roku 2025 chce být koncern jedničkou na trhu s elektromobily.
Asistenční služby pro motoristy, dopravní informace, dálniční kupóny, autoškoly, turistické informace, cestování.
ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s největší tradicí v poskytování asistenčních služeb v České republice s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů sdružených v sítích FIA (Fédération Internationale de L´Automobile) a ARC Europe, prostřednictvím, kterých zajišťuje kvalitní asistenční služby kdekoliv v Evropě i ve světě.
Více na: www.uamk.cz
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz