InSPORTline si vybral Business Factory

Vedení značky inSPORTline se rozhodlo své sociální sítě v Česku a na Slovensku svěřit Business Factory.

Kromě sportovní komunity čítající 275.000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-TEC. Cílem je nejen nárůst fanoušků a engagementu, ale také podpora prodeje.

Na začátku se Business Factory starala o komunikaci značky motorkářských doplňků W-TEC, kde se během prvního měsíce agentuře podařilo 3x zvýšit počet sledujících na Instagramu a zároveň dosáhnout čtyřnásobného nárůstu engagementu na facebookové stránce.

Na základě těchto výsledků se spolupráce rozšířila o správu sociálních sítí a přípravu kampaní pro značku inSPORTline. Business Factory se nyní věnuje rozvoji obou značek také na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních (brandových, prodejních) kampaní, ale i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.

V průběhu dosavadní spolupráce se agentuře podařilo dosáhnout návratnosti prostředků vložených do reklamy (ROAS) přes 400 %, u nejvýnosnějšího příspěvků na profilu W-Tec byla návratnost dokonce více než 9500 %.

"Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem. Hledali jsme proto silného partnera se zkušenostmi a specializací přímo na toto téma. U Business Factory jsme našli obé, navíc nás oslovil zábavný a přitom profesionální přístup na úrovni, na kterou v oboru social media jen tak nenarazíte," hodnotí spolupráci Ladislav Vichánek, marketing manager inSPORTline.cz

InSPORTline je českým výrobcem a dovozcem fitness vybavení, sportovního zboží, produktů pro volný čas. Mimo to vlastní také značku motocyklových doplňků W-TEC. V Česku a na Slovensku provozuje internetové obchody a síť kamenných prodejen.

Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Klientům poskytuje technologická řešení na míru a posouvá hranice online marketingu po celém světě.

Agentura je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Provozuje mezinárodní online magazín Newsfeed.cz a odbornou konferenci Newsfeed DAY, které přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.

Kontakt:

Business Factory

Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

Milady Horákové 13, Brno, Czech Republic

www.b.cz | www.newsfeed.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.


Zařazenost 09.10.2019 09:10:00
Zdrojprotext.cz
Originálprotext.cz/zprava.php?id=32198

Zobrazit sloupec 
Kurzy měn | Akcie | Obchodní rejstřík | Zájezdy | Last minute | Meteobox | Bydlet | YAuto | Studium | E
Kurzy.cz - Akcie cz, kurzy měn, forex, zlato.
TOP: Akcie CZ Akcie svět Kurzy měn Komodity Dluhopisy Zlato Bitcoin Hypotéky Tarify Energie Kalkulačka Zákony Práce Počasí

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Sociální příplatek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Úřad práce

Investice

Podílové fondy

Makroekonomika - ČNB

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Zlato online, Stříbro, Ropa

Burza - ČEZ

Pojištění

Povinné ručení

Penzijní připojištění

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto, Spolehlivost Aut

Monitoring ekonomiky

Mapa webu

Volby

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Copyright © 2000 - 2019

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.,

ISSN 1801-8688

Ochrana údajů | Cookies