Business Factory investuje 1 milion eur na inovace

Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu a rozhodlo se do této oblasti investovat jeden milion eur.

Karel Tlusťák, CEO Business Factory, zdůvodňuje své rozhodnutí o investici takto: "Máme za sebou 10 let zkušeností s tvorbou marketingových technologií, které na jedné straně umožňují rozvoj našich klientů, a na té druhé zefektivňují práci samotných specialistů. A právě tohle naše know-how bychom nyní chtěli maximálně využít v rámci oddělení Innovation Lab."

Business Factory je významný hráč na poli online marketingu a oficiální partner Facebooku i Googlu. Business Factory má 5 poboček po celém svět a je také známé svými nástroji a technologiemi, které už vyvinulo. Tato společnost totiž byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilní appky. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z další z unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení onlinu s offlinem a real-time doměření vlivu online propagace na offline prodeje.

Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na realizaci Marketing Data Warehouse. "Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem," vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.

Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Našim klientům poskytujeme technologická řešení na míru a posouváme hranice možného jejich online marketingu po celém světě. Firma je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Náš mezinárodní online magazín Newsfeed a odborná konference Newsfeed DAY přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.

Kontakt:

Miroslav Buchta

PR manager | Business Factory

www.b.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.


Zařazenopo 24.06.2019 09:06:00
Zdrojprotext.cz
Originálprotext.cz/zprava.php?id=31557

Související témata

Tiskové zprávy
Oppenheimer jmenuje Senior bankéře divize ve Frankfurtu
Knižní novinka Psychopat v mém mozku
Bořislavka Centrum získalo European Property Awards
FUTTEC získal od EK 1,8 mil. euro na opravy silnic
Nadace The Mary Kay Foundation věnovala 3,1 mil. USD
Více zpráv
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V