- obsáhlé evropské zdroje a malá kapacita zvyšují náklady,
- průběžné investice do rozšiřování sítě a infrastruktury,
- důkladnější plánování přepravní špičky a předvídání objemu ve spolupráci se zákazníkem.
DHL Parcel upravuje ceny zásilek ve svých současných dvanácti zemích s vlastní doručovací organizací, a to nejpozději od 1. ledna 2019.
DHL Parcel upravuje své ceny každý rok v závislosti na mnoha faktorech, jako například na inflaci, případném kolísání měny či celkovém zvýšení nákladů. Úpravy jsou v každé zemi jiné a liší se podle místních podmínek.
Nicméně, pro roky 2018/2019 je ve hře několik faktorů, které vedou ke změnám společným pro celou Evropu. Na celém kontinentu společnost zaznamenává významné zvýšení nákladů na dopravu i personál, což je dáno vysokou poptávkou po logistických službách a nedostatkem pracovních sil. DHL Parcel Europe zároveň nadále rozšiřuje svou prvotřídní evropskou balíkovou síť a oznamuje významné investice do své infrastruktury.
"Budeme naši síť nadále zdokonalovat tak, abychom přispěli k úspěchu zákazníků v jejich podnikání," říká Achim Dünnwald, CEO DHL Parcel Europe. "Za tímto účelem intenzivně investujeme do expanze naší evropské balíkové sítě, včetně výstavby nových logistických center a skladů v Rakousku, Švýcarsku, Polsku, Nizozemsku a České republice. Kromě toho znatelně zlepšujeme infrastrukturu DHL Servicepoint (neboli Parcelshopů) v celé Evropě a budeme nadále investovat do prvotřídních informačních technologií zaměřených na kontakt se zákazníkem."
Trvalý růst trhů e-komerce vytváří skvělé příležitosti pro online obchodníky z celé Evropy, což vede ke stálému zvyšování objemu zásilek. "Spokojenost zákazníků s doručováním zásilek je klíčovým faktorem v udržitelném úspěchu e-komerce," říká Petr Chvátal, generální ředitel PPL, která do sítě DHL Parcel Europe patří. "Proto pokračujeme v rozšiřování balíkové infrastruktury napříč Evropou a naši zákazníci DHL z toho mohou mít přímý užitek. Stejně tak bude v budoucnu důležitá úzká a pravidelná spolupráce na výměně informací ohledně očekávaného doručení dodávek, zejména s našimi významnými zákazníky, abychom tak dokázali poskytovat uspokojivé služby všem stranám."
DHL Parcel má nyní vlastní doručovací organizace ve dvanácti evropských zemích. V roce 2014 byla zavedena harmonizovaná služba DHL Parcel Connect, která nyní funguje v dvaceti sedmi zemích, jež jsou součástí evropské sítě DHL Parcel.
Kontakt pro média:
PPL CZ
Hana Nitrová, Executive Assistant
Na internetu: https://www.ppl.cz/
Sledujte nás na: https://www.facebook.com/pplcz/
DHL - Ta pravá logistická společnost pro celý svět!
DHL je přední celosvětová značka v odvětví logistiky. Naše rodina divizí DHL nabízí bezkonkurenční portfolio logistických služeb od národního a mezinárodního doručování zásilek, přes řešení zasílání a fulfillmentu pro e-komerci mezinárodní expresní, silniční, leteckou a námořní dopravu, až po řízení průmyslových dodávek v rámci dodavatelsko-odběratelských řetězců. DHL má zhruba 360 000 zaměstnanců ve více než 220 zemích a oblastech, a proto dokáže bezpečně a spolehlivě spojovat lidi i podniky a zajišťovat hladký průběh obchodování po celém světě. DHL má specializovaná řešení pro růstové trhy a odvětví včetně technologie, biologických věd a zdravotnictví, energetiky, automobilového průmyslu a maloobchodu, prokazatelně plní svůj závazek firemní odpovědnosti a její přítomnost na rozvojových trzích nemá obdoby. To z ní rozhodně činí tu pravou logistickou společnost pro celou planetu.
DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL. V roce 2017 skupina generovala příjem více než 60 miliard eur.
Zařazeno | po 29.10.2018 14:10:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=30068 |