Protest zaměstnanců vznikl jako reakce na plánovaný rebranding. ADERA totiž připravuje nový design firemních stránek a jeho součástí měla být i změna loga. Osud myšáka, který je součástí logotypu od roku 2001, byl na první pohled zpečetěn. To se ale nelíbilo především provoznímu řediteli a následně i několika zaměstnancům. A tak je napadlo myšáka zachránit.
„Každý den jsem v kontaktu se zákazníky a logo se jim velmi líbí. Proto jsem se na protest nechal potetovat a následně se toho chytili i ostatní z našich řad. Popravdě řečeno nám za všechny ty roky myšák přirostl pěkně k srdci. A tak jsme se rozhodli pro tetování. Já už měl myšáka vytetovaného delší dobu (cca měsíc) a nově se na tetování odvážili mladší z našich řad a to konkrétně pan Jan Hájek, Václav Kobes, Josef Masopust a Martin Kubánek. Nakonec je nás tedy celkem pět s tímto cejchem,“ vysvětluje provozní ředitel Jiří Blažek.
U tetování zaměstnanců ale celá akce neskončila. ADERA se rozhodla myšáka ušetřit a naopak vyhlásila ve spolupráci s tetovacím salónem Spiritual Tattoo Prague netradiční kampaň – každý, kdo si nechá myšáka vytetovat, získá doživotní 10% slevu na veškeré služby firmy. A pokud se někdo rozhodne pro tetování na čelo, bude mít veškeré služby společnosti zcela zdarma už napořád.
„Upřímně jsem nečekal, že by se někdo ozval. Ale už za pár týdnů jsme měli schůzku s vážným zájemcem. Hned jako první nás kontaktoval pan Milan Šíma, který si vybral rovnou tetování na čelo,“ doplňuje pan Blažek. Z celé akce vzniklo video (https://www.youtube.com/watch?v=boaJUfwRppM), ve kterém se můžete podívat na průběh tetování i předání slibované odměny, kdy pan Šíma získal za zbrusu nového myšáka doživotní 100% slevu na služby ADERY.
Nejčastěji si lidé nechávají vytetovat loga velkých značek, které považují za své lovebrands. O to zajímavější je, že se pro tetování loga menší firmy rozhodli v tomto případě jak zaměstnanci, tak zájemce z řad veřejnosti.
Stejně to vidí i konzultant on-line marketingu Martin Tomčík: „Díky redesignu mělo logo více odpovídat současným trendům. Nakonec jsme ale všichni rádi, že zůstane původní verze. Docela mě překvapilo, že je u zaměstnanců natolik oblíbené, aby si myšáka nechali vytetovat. Je vidět, že úspěšná značka může mít velký vliv na zákazníky i zaměstnance,“ vypráví.
„Mám z toho velkou radost, protože myšák i díky našemu protestu zůstává. Zároveň jsem zvědavý, zda se najde další zájemce o tetování. Naše akce totiž stále platí. Ve firmě jsme se navíc vsadili, za jak dlouho se objeví druhý odvážlivec,“ uzavírá Jiří Blažek.
O společnosti ADERA s.r.o.
ADERA s.r.o. se více než 18 let zaměřuje na ochranu proti škůdcům a jejich hubení. Patří mezi největší DDD firmy v ČR. Pro domácnosti i podnikání nabízí kompletní servis – deratizace, dezinsekce, dezinfekce, vyklízení, ochranu proti holubům, systémovou ochranu firemních objektů, podporu při zavádění HACCP a odborná školení. Firma je členem Sdružení DDD (ČR), asociace CEPA a držitelem certifikací ČSN EN 16636, ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001.
Více informací naleznete na http://www.adera.cz
Zařazeno | čt 09.08.2018 09:08:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=29620 |