PR článek - technické specifikace
Typ banneru: PR článek
Technické podmínky: Reklama se skládá z PR článku a prezentace PR článku
Formát
obrázku
|
JPG, PNG, GIF
|
Počet obrázků
|
Maximálně 5 obrázků na 1 článek
|
Rozměry (ŠxV)
|
480x300 nebo 670x300
|
Délka textu
|
Alespoň 1 NS
- maximálně 5 NS
|
Všechny odkazy v PR článku jsou dle metodiky Google opatřeny atributem „sponzored“ a označeny jako „Reklama“ - podrobněji zde: https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=cs
Prezentace:
Formát | GIF, PNG, JPG |
Rozměry (ŠxV) | obr. 70x70px + přibližně 150 znaků textu |
Datová velikost | max. 10 kB |
Konstrukce: Běžná neinteraktivní kreativa, která musí splňovat obecná pravidla.
Funkcionalita: Prezentace se zobrazí na své standardní pozici ve stránce, pokud na ni uživatel klikne, bude přeměrován na stránku PR článku.
Technical specifications: The ad consists of one banner
Picture format
|
JPG, PNG, GIF
|
Number of pictures
|
Max. 5 pictures per artcile
|
Size (WxH) |
480x300 or 670x300
|
Text lenght
|
Atleast 1 NS
- max 5 NS
|
All links are tagged as „sponzored“ and the article is markded as „Reklama“ - more details here: https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=cs
Prezentace:
Format | GIF, PNG, JPG |
Size (WxH) |
pic. 70x70px + 150 character text
|
Data size
|
max. 10 kB |