Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 81 až 100

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 81 až 100 (211)
 
přečíst (0) 28.11.01 11:05  slusny clovek  (10197)

Nechlastat !

Jdete stim uz do ....... Kdyz do poldruhy rana nekde chlastate po barech, tak se aspon vyserte na nejaky internetove vzajemne osocovani bez dukazu. Jestli nejakou smlouvu mate kdokoliv k dispozici, tak ji nascanujte a zverejnete. Jestli ne, tak si svoje opice vylejvejte nekde jinde nez v diskusi, ktera ma slouzit
ke vecne problematice akcionarum HPH a ne nejakym vozralejm paranoikum, kteri si nevidej ani na spicku nosu ! HESLO MESICE ! NECHLASTAT A MAKAT ! AT CO NEJDRIV VIDIME VSICHNI PENIZKY !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.11.01 17:22  realista  petr.petrzavinacemail.cz  (13349)

VÝZVA


poté, co jsem si přečetl dalších pár příspěvků, ještě jednou přidávám moji reakci na dopis pana Matějky p. Kaňovskému:


Vážený pane Matějko,


zastávám podobný názor na postup v kauze HPH jako zde prezentujete Vy, zvláště posledním odstavcem se Vám podařilo vystihnout, co by mohlo následovat po přílišném lpění na do všech důsledků vedeném sporu. Rovněž upřednostňuji cestu co možná nejrychlejší výplaty v podstatě jakékoliv zajímavé sumy, nebo prodeje akcií za rozumnou cenu, bez nějakých pseudomorálních zásad, které jenom odsunou výsledek daleko do budoucna a zisk rozhodně nezvýší...


Rozhodně se mi ale nelíbí, když do sporu, kde již vyznat se v samotných faktech je složité, zatahujete ještě nějaké problémy ohledně člověka, který se aspoň snaží tlačit na pilu, i když mě samotnému případné kontraproduktivní následky jeho jednání taky někdy lezou krkem. Proč je podle Vás důležité, abychom věděli za jakých okolností a proč tento člověk nabyl akcie HPH? Jestli si vzal nebo nevzal nějakou dobu na rozmyšlenou (no a co, i kdyby tvrdil něco jiného). Co je mi (nebo Vám) po tom jak ten člověk řeší své problémy s komunikací s těmi, které zastupuje? Když Vás to svědí, vyzvěte taky "drobné" ať Vás splnomocní a máte po problému... apod.


Ať má ten člověk zájmy jakékoliv, nebo nehledě na to co se o něm šíří, fakt je pouze ten, že něčeho se mu, možná i ve spolupráci s jinými, dokázat podařilo. Až skutečně přijde na lámání chleba, zcela určitě se já osobně přikloním k Vašemu názoru. Zatím bych ho ale ještě nechal táhnout a snažil bych se s ním domluvit, jako debil neschopný kompromisu mi rozhodně nepřipadá. To se ale samozřejmě musí s takovým člověkem jednat jinak, že...


Takže Vás a vůbec VŠECHNY jen prosím o víc slušnosti a vstřícnosti vůči lidem jiných názorů, debatujme jen o FAKTECH, protože jestli to nedokážeme, maximálně si tak s prominutím nasereme do vlastní kapsy. Protivník je totiž na rozdíl od nás semknutý v pevný řad...


P.S. Doporučoval bych v zájmu věci rovněž některým, aby se oprostili od počítání kaček, které Kaňovský vydělá, a od snahy zjistit jak se mu pokud možno dostat pod kůži, nevím jaký posun by to v celé kauze přineslo... Rovněž si dovoluji pochybovat, že bez Kaňovského to snad půjde líp... Pokud máte někdo osobně takovou jistotu a kuráž, že byste v této věci byli úspěšnější nebo znáte někoho kdo tento požadavek splňuje, sem s ním, o tom se dá jednat a jestli to bude mít hlavu a patu, nepochybuju, že získáte určitě všechny akcionáře, které zatím zastupuje Kaňovský a Staněk dohromady.


Můj názor je takový, že když je necháme pracovat - jak Častorála, Kaňovského, Staňka, Matějku(? - jeho kroky zatím neznám) případně koholiv jiného, kdo se snaží konkrétními ČINY nějaký ten majetek vydolovat - rozhodně neskončíme s akciemi za padesátku, alespoň dosavadní vývoj jisté šance dává.


Takže znovu prosím - hlavně KONSTRUKTIVNĚ, nechtěl bych se dožít toho, že si za nějaký čas přečtu článek v EURU, jak se rozhádaní "drobní" nemohli tak dlouho domluvit, ze které hromádky si jaký kousek vzít, až jim to prostě Viktor vzal všechno...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 22:22  realista2  (18946)

VÝZVA

Souhlasím a doporučuji každému akcionáři přečíst si tento článek alespoň 2x.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.11.01 13:05  Brbla  (17954)

Kdo je p. Matejka ?

Podle obsahu dopisu a podle uvazovani bych rekl  ze to bude nekdo z predstavenstva  nebo aspon jejich skryty fanda.


Zapomel dodat ze v roce 2013 nastoupi cely Viktoruv spolek do TEPLAKU a budou brucet az zcernaj, z zivotnich radovanek jim zbyde TV na cele :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 16:00  iiii  sandrazavinacpost.cz  (22110)

Kdo je p. Matejka ?

!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 13:10  Matejka  pavel.matzavinacworldonline.cz  (22532)

Kdo je p. Matejka ?

Jestli me chcete osobne poznat, tak budu dnes od 17.00 na OSME.

Dovolim si nesouhlasit. V roce 2013 uz bude mit jejich spolek odkroucenou vetsimu trestu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.11.01 12:20  Matejka  pavel.matzavinacworldonline.cz  (14402)

HPH - rozsáhlý souhrn perspektiv !

smazáno
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 16:01  realista  petr.petrzavinacemail.cz  (13349)

Výtka

Vážený pane Matějko, zastávám podobný názor na postup v kauze HPH jako zde prezentujete Vy, zvláště posledním odstavcem se Vám podařilo vystihnout, co by mohlo následovat po přílišném lpění na do všech důsledků vedeném sporu. Rovněž upřednostňuji cestu co možná nejrychlejší výplaty v podstatě jakékoliv zajímavé sumy, nebo prodeje akcií za rozumnou cenu, bez nějakých pseudomorálních zásad, které jenom odsunou výsledek daleko do budoucna a zisk rozhodně nezvýší...


Rozhodně se mi ale nelíbí, když do sporu, kde již vyznat se v samotných faktech je složité, zatahujete ještě nějaké problémy ohledně člověka, který se aspoň snaží tlačit na pilu, i když mě samotnému případné kontraproduktivní následky jeho jednání taky někdy lezou krkem. Proč je podle Vás důležité, abychom věděli za jakých okolností a proč tento člověk nabyl akcie HPH? Jestli si vzal nebo nevzal nějakou dobu na rozmyšlenou (no a co, i kdyby tvrdil něco jiného).  Co je mi (nebo Vám) po tom jak ten člověk řeší své problémy s komunikací s těmi, které zastupuje? Když Vás to svědí, vyzvěte taky "drobné" ať Vás splnomocní a máte po problému... apod.


Ať má ten člověk zájmy jakékoliv, nebo nehledě na to co se o něm šíří, fakt je pouze ten, že něčeho se mu, možná i ve spolupráci s jinými, dokázat podařilo. Až skutečně přijde na lámání chleba, zcela určitě se já osobně přikloním k Vašemu názoru. Zatím bych ho ale ještě nechal táhnout a snažil bych se s ním domluvit, jako debil neschopný kompromisu mi rozhodně nepřipadá. To se ale samozřejmě musí s takovým člověkem jednat jinak, že...


Takže Vás a vůbec všechny jen prosím o víc slušnosti a vstřícnosti vůči lidem jiných názorů, debatujme jen o faktech, protože jestli to nedokážeme, maximálně si tak s prominutím nasereme do vlastní kapsy. Protivník je totiž na rozdíl od nás semknutý v pevný řad...


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 16:20  Matejka  pavel.matzavinacworldonline.cz  (17200)

Výtka

OK. Ale mohu vas ujistit, ze jsem se s panem Kanovskym, nez jsem pristoupil k tomuto kroku, snazil nekolikrat opakovane domluvit. Vysledek byl vzdycky takovy, ze nejprve to vzdy s panem Kanovskym vypadalo na rozumny komprosim, ale vzdy se pak zahy spojil s nejakou "temnou silou" a nazor zmenil. Je mi to daleko vic lito, nez si myslite, ale uz jsem se nemohl divat na to, jak nas pan Kanovsky diky svemu astrálnímu idealismu a naivite opakovane prostrednictvim internetu poskozuje. Nekolikrat jsem ho vyzýval k součinnosti, ohledně zajistení zakonneho odkupu pro vsechny akcionare, za co mozna nejvyssi cenu. Vzdy nejdrive souhlasil, po porade s "temnou silou" vsak vzdy otocil a zacal prosazovat nazor, ze jedinna spravedlivá cesta je likvidace.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 23:33  Sekyrka  (19432)

Výtka

Pane Matějko,
Vzhledem k tomu, že ne mě „čeká“ v HPH příjemná sumička peněz, sleduji všechny informace v tisku a v těchto debatách.  Snažím se být k  nikomu nezaujatý a oceňuji spíše fakta a činy než jen slova. Abych Vás lépe poznal, dovolil jsem si na Vás vznést několik otázek:
1) Jaký je Váš názor na současný odkup 20 ks akcií za 11400 Kč? Pokud současný majetek neodpovídá 600 Kč  pro všechny akcionáře, jsou tím přeci ostatní větší akcionáři poškozováni!
2) Pořád hovoříte o tom, že panu Kaňovskému nestačí 600 Kč na akcii. Kdy byla pro všechny akcionáře tato nabídka ze strany HPH oficiálně učiněna?
3) Ve svých příspěvcích často vystupujete jako „my“. Zastupujete nějakou skupinu akcionářů? Kolik máte celkem (celá skupina) akcií?
4) Od kdy jste takto aktivní a co zapříčinilo tuto náhlou aktivitu? Donedávna jsem o Vás neslyšel.
5) Řekl bych, že jste v úzkém kontaktu s některými zástupci HPH. S kterými a o čem jednáte?


Moje názory na Váš dopis:
K bodu 5 – jestli jsem to správně pochopil, jednou vyčítáte p.Kaňovskému, že odmítá 600 Kč/akcii a jednou mu vyčítáte, že o tom vůbec uvažuje. Pan Kaňovský k tomu 16.11. v bodě 6 píše, že se po zvážení dalších informací teprve rozhodnou, zda je pro akcionáře výhodnější 600 Kč/ks nebo likvidace.
K bodu 6 – myslím si, že pokud by bylo v tuto chvíli obnoveno obchodování, HPH by případnou výplatu co nejvíce oddalovalo. Proč by vypláceli akcionářům 600 Kč na akcii, když by si mohli akcie pomalu skupovat  sami na trhu za třeba 50 Kč/ks.


Na závěr bych se připojil k názoru v příspěvku pana „realisty“.  Je velká škoda, že debaty „Matějka versus Kaňovský“ spočívají v hledání toho rozdílného a hledání chyb na tom druhém místo společné snahy hledat společné cíle. Vždyť se dá vždy někdo nachytat na švestkách. Taky bych mohl napsat:
Pan Matějka  15.11. jednomu přispěvovateli odepsal:“ Rád bych reagoval na konkrétní výtky, které máte vůči mému dopisu, nikoliv na plošné nálepky typu ( BLÁBOL apod.).“
A hned 19.11 se pan Matějka vyjádřil k dopisu p.Kaňovského: Pane Kaňovský, význam slova " stručně " je : krátce, výstižně, v pár větách atd. Tendle Váš další tendenční BLÁBOL je spíše obsáhlý traktát.“



Jenomže já to neudělám, k čemu by to bylo dobré, že ano?


Naopak, přidávám se k prosbě "NENAPADAT JEDEN DRUHÉHO, ALE  JEDNAT, JEDNAT, JEDNAT“..


P.S. S odpovědí nemusíte spěchat, k internetu se dostanu až 2.12. Díky.


 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 17:38  realista  petr.petrzavinacemail.cz  (13349)

Výtka

Omlouvám se, že jsem znovu použil moji reakci na Váš dopis do mé výzvy, bohužel odeslal jsem ji, aniž bych si všimnul, že jste mi již odpověděl. Nechtěl jsem se Vás tím dotknout, myslím, že z toho co píšu je jasné, že mi nejde ani tak o Vás, jako spíš o různé "snaživce", kteří maximálně mohou využít situace, že jak Vy tak p.Kaňovský odpovídáte, k tomu, že Vás rozeštvou.


Dovedu si představit, že taková komunikace, jak ji popisujete, musí být hodně obtížná. Prosím Vás však v této věci o maximální snahu, neboť bohužel váha hlasů je zatím na straně pánů Kaňovského a Staňka. Myslím ale, že tlak všech zúčastněných by mohl časem vedení HPH snad dotlačit alespoň k nějaké nabídce, kde by už záleželo na každém z nás, jak s ní naloží. Do té doby bych se asi snažil slušně házet hrách na stěnu (p.Kaňovského), třeba nepovolí, ale dopis podobný Vašemu takovou šanci snižuje na nulu. Přeji Vám pevné nervy a omlouvám se za své "radílkovství", vím, že to není jednoduché.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 15:45  Kostolany  (20395)

HPH - rozsáhlý souhrn perspektiv !

K těm  plácáním RnDr. Kaňovského snad ani není nutné se vyjadřovat. RnDr. Kaňovský nebyl akcionářem před likvidací. Spekulativně nakoupil rizikové akcie Harvardu v likvidaci, snad po 60 korunách za akcii. Teď by mohl dostat desetinásobek a vydělat strašné peníze a je mu to málo. Za ním asi bude opravdu něco jiného.


Nicméně k nesmyslnému vyjádření  "Čekáme-li na výplatu peněz již přes 4 roky od likvidace, nemůžeme počkat ještě pár měsíců", tedy k bodu 14 - té lividaci - není snad nemožné se nevyjádřit.


  ani náhodou by likvidace neskončila v roce 2011. Likvidátor Častorál by nejprve musel podat tisíce žalob na akcionáře, kterým byla vyplacena záloha na prodej jejich 20 akcií o navrácení peněz. To by zahltilo soudy a řešení žalob by trvalo mnohem déle. Zároveň náklady na žaloby  dané likvidátorem, resp. jeho najmutými specializovanými právními kancelářemi na Kypru, Bahamách, možná v Azerbajdžánu, USA  - by se vyšplhali na další desítky milionů. Jeden  právník mi řekl, že už se těší, jak Častorála zase oškubou. Konec likvidace vyhlášené 81letým likvidátorem bych viděl tak na rok 2025. 1000 korun na akcie je podle mého názoru utopie - I kdyby se urychlila privatizace v Azerbajdžánu, přednost dostanou američtí akcionáři, kteří už žaloby podaly u amerických soudů dávno, a když víc peněz nemají NEEXISTUJE, nemůžou zaplatit za DAVENTREE, a na tom se nic nezmění, ani když statutární orgán pozavíraj. Kdo to nechápe, ať raději neinvestuje do akcií. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.11.01 12:54  jarys  (20164)

HPH - rozsáhlý souhrn perspektiv !

Velmi hezky napsané. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.11.01 21:16  jomo  jomozavinaccentrum.cz  (23108)

chybí tu ženy

Tolik inteligentních i zcela vymaštěných osob tady diskutuje. Jenom žádná ženská ,s čestnou výjimkou mluvčí KCP, tady za nic nebojuje,nikoho neprovokuje,nic nepožaduje. To je divný. Měli bychom to změnit. Jinak nás tu feministky brzo sežerou. Co kdyby si nějaký ženský spolek naprotest sehnal nějakou tu akcii a její pomocí vymáhal třeba vyšší a delší mateřskou dovolenou? Apeluji na OSMU - připusťte své ženy!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 26.11.01 09:55  Konrad  (17748)

chybí tu ženy ??

Co je tohle za blbost..???
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 26.11.01 10:24  jomo  jomozavinaccentrum.cz  (15976)

chybí tu ženy ??

Už to bylo fádní. Tuhle přetahovačku stejně vyřeší jen soudní exekutor s nálepkama a pár stěhovacích vozů na zabavení majetku HPH a zapečetění sídla firmy. Jinak se tu ukecáte.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 26.11.01 10:48  Blazek  (15701)

chybí tu ženy ??

Jomo nesežraljsi náhodou Šalamounovo hovno. Kolik máš akcií, že se do toho pořád ....... Napiš nám některé své podnikatelské úspěchy. Kolik jsi toho kdy na akciích vydělal. Kdyby jsi byl aspoň vtipnej, tak nereknu. Tydle tvoje žvásty to je naprostá dekadence všeho !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 26.11.01 12:13  Brbla  (17954)

chybí tu ženy ??

Ja osobne si myslim ze by ta vypatlana,vymastena palice JOMO nebo jak si to vlastne rika,mel najit lepsi zabavu nez se tu do toho furt srat,zbytecne otviram okno s temi jeho zvasty,vtipne to neni,informacni hodnota veskera zadna,hm tak me napada p.Urbanek neslo by udelat nejaky IGNORE na takovy vypatlany palice ? aby se me to zbytecne ty jeho vykriky do tmy nezobrazovaly,ztracet cas se me zrovna nechce s ctenim imbecilnich nazoru nejakyho NADRZENYHO pubertaka
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 26.11.01 15:35  Vladimír Urbánek  (24067)

Proč ? Možná spíš nějaký ignore

na podobné příspěvky jako je ten váš.
Při vší úctě, je to jen něčí názor a mnohem slušněji vyjádřený než ten váš. Těžko říct jestli by jste volil, podle mého názoru zbytečně útočně, svá slova pokud by to bylo jinou formou, než takto anonymně bez hrozby nesení určitých následků.

Přemýšlejte o tom, psal jsem to tu již mnohokrát - vyjádřit nesouhlas nebo dokonce i odpor a pohrdání lze vcelku kultivovanou formou.

Na druhou stranu uznávám, že by tento prostor měl obsahovat něco "hlubšího" k danému tématu.

Vladimír Urbánek
redaktor   Zpravodaj.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 26.11.01 11:06  marcus  (15737)

v podstatě má pravdu

jen jde o to si to přiznat.
Všechny možné dohady a odhady, spekulace záměrně i nezáměrně předhazované akcionářské obci většinou zcela účelově lobujíc za jednu nebo druhou stranu, to je kauza HPH.

Toto je sice vlastně negativní pohled, ale na druhou stranu jsem se v akciích HPH hodně pohyboval a vlastně jsem nikdy škodný nebyl pokud jsem se nepouštěl do spekulací tipu - vsadím vše a pak se uvidí.
Jsem optimista a věřím, že to dobře dopadne, jen to chce čas.

Harvadi vcelku drží slovo jen se to dost často protáhne oproti původním slibům na delší dobu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka

Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka - zdrojová stránka k tématu diskuze Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Otevřený dopis likvidátorovi HPH - Pavel Matějka.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  667.00  -1.91% 
 ČEZ  927.50  +2.26% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 138.50  +0.80% 
 GEN DIGITAL  555.00  +0.91% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  284.00  +2.53% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  +0.76% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  -1.32% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.94% 
 PHOTON ENERGY  44.40  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +1.14% 
 PRIMOCO UAV SE  830.00  -1.78% 
 VIG  770.00  -0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.97 USD 15.05   
 Zlato 2387.24 USD 15.05   
 Stříbro 29.68 USD 15.05   
 Káva 198.85 USD 15.05   
 Cukr 18.65 USD 15.05   
 Bavlna 75.43 USD 15.05   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.