Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na twitteru

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 46 (46)
 
přečíst (0) 21.09.23 14:42  valiboss  (269831)

Extrémní ceny

Zdraží ropa, zdraží vše.Do měsíce budou ceny přes 50kc litr nafty a benzínu.Tak schválně jestli to tak bude? Vše tomu nasvědčuje.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (17) 19.09.23 12:20  Přemek  (199742)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Hospodářské sankce jsou v přímém rozporu s tím, co WTO a její GATT postuluje. Země BRICS+ a další čekatelé na členství, jejichž řady rostou, mají v tomto ještě přísnější pravidlo - jediným důvodem pro omezení obchodu s jinou zemí je nedostatek exportovaného zboží ve vlastní zemi. Žádné sankční nástroje nejsou přípustné. Tolik pro ty, kteří něvědí, že BRISC+ má vlastní pravidla nezávislá na jiných a že umožňuje obchodní výměnu bez politicky motivovaných překážek. Ostatně takto funguje i spolupráce Roskosmosu a NASA. Drahá ruská ropa je přitom pouze pro nečleny BRICS+ a nezájemce o členství, pro BRICS+ platí bilaterální smluvní podmínky při společné podmínce dojednané smlouvy a dohody bezpodmínečně dodržet. Ostatně tak se chovaly Rosněfť i Gazprom vůči ČR do doby, kdy reprezentace ČR neprojevila zjevné nepřátelství vůči RF. Takže je jasné, proč musíme trpět vysokými cenami ropy, i když bychom je mohli mít výrazně nižší bez submisivity vůči RF.
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 24.09.23 16:49  Alex  (269998)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Platí toto vše i ve válce? (pokud se domníváte, že nejsme ve válce s Ruskem, tak si přečtěte vyjádření vrcholných představitelů SSSR, pardon, RF - např. Lavrova, ti o tom mluví denně)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 25.09.23 02:33  pcpes@centrum.cz Jméno 'pcpes@centrum.cz' používá stále stejný uživatel  pcpeszavinaccentrum.cz  (269811)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Alex: V tomto konfliktu jsou české peníze, zbraně, dobrovolníci co když ne letos, tak v budoucnu budou vyznamenáváni i na Pražském Hradě 28.října 20xy. Naše intervence je nepopiratelná, a eskaluje to. USA za pár dní nebude mít na výplaty vlastních vojáků a státních zaměstnanců, tak daleko už to zašlo.

link na AP:

https://apnews.com/article/government-shutdown-congress-biden-trump-mccarthy-f1b06964cf549b09977677e5f70bf9ff

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 25.09.23 14:56  Mono  (257688)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

To USA nemaji kazdy rok uz nekolik let po sobe. To je kazdorocni folklor.
Je pochopitelne, ze ostatni staty, tedy i CR, pomahaji slabsimu napadenemu statu. Zejmena v situaci kdy agresor od zacatku vyhrozuje, ze u Ukrajiny nezustane a bude se pokracovat dal na zapad....
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 20.09.23 10:40  Mono  (257688)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Zjevne nepratelstvi proti CR RF predvedla uz pred mnoha lety odpalenim municniho skladu ve Vrbeticich....
Ano je jasne, proc Evropa trpi. Protoze predstavitelum RF jebl0 a napadli Ukrajinu. ;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 24.09.23 22:02  Leo  (254619)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Nerozumím řeči vašeho kmene,zkuste to stereo.Rusove si nechali kalet na hlavu v rámci dobrých obchodních vztahů posledních 15let.Nidy situaci recpročně nehrotili.A proto ten jejich úspěch u zbytku světa.troubo.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 25.09.23 14:51  Mono  (257688)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

No, jo Rusove to 15 let nehrotili.... A ze pred deviti lety prepadli Ukrajinu, to je co?
A ze v roce 2021 Gazprom nenaplnil evropske zasobniky plynu a vyvolal tak umele paniku z nedostatku plynu? A pak ji jeste vystupnoval, kdyz zacal omezovat dodavky?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 26.09.23 16:16  Leo  (254860)

Sankce odporují pravidlům GATT od WTO

Mono, nedělej ze sebe vola. Když nic nevíš, čteš seznam, opakujes co mele Lipavsky, tak jdi do řiti.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 19.09.23 11:28  deprese  (250611)

To nevadí ikdyby to byla pravda

My musíme kupovat ropu z Ruska, abychom sponzorovali válku na Ukrajině.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 19.09.23 09:26  Václav  (269744)

pište přesně

Česká republika nekupuje ropu, ropu kupuje Orlen a asi má důvod kupovat ruskou ropu.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 19.09.23 12:22  Přemek  (199742)

pište přesně

Nikoli, ropa z RF proudí do ČR ropovody, nelétá povětřím a nepřistává pouze u Orlenu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (23) 19.09.23 08:07  ASD  (269742)

Osobně

Mě nezajímá jak moc drahá či levná je ruská ropa, ale to kolik reálně zaplatím za PHM teplo a plyn. Z tohoto pohledu sankce skvěle fungují. Máme nejdražší energie a nejvyšší inflaci za poslední dobu.
Dosavadní doporučení: přečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (23) 19.09.23 06:18  xxx  (241641)

Odkud autore čerpáš?

Dle https://www.neste.com/investors/market-data/crude-oil-prices#4b0be21c je Brent k 18.9.2023 za -+ 94$ a Ural za -+ 73$. Ale mnohem úsměvnější je diskuze kdy místní trollové Mono a TomaSSo mají spoustu +. Trollíci, fakt si navzájem chcete znova a znova klikat? Není vám to trapné? Vlastně, trollím ubohým hlupáků s dlouhým vedením to ani nedojde že jsou trapní a ubozí.
Dosavadní doporučení: přečíst (23)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 19.09.23 07:42  Marek Z  (249751)

Odkud autore čerpáš?

Je to nějaký popletený. ESPO je za necelých 81$. Ruský SOKOL za 88. Nad BRENT za skoro 95 se dostal spíš OPEC Basket: https://oilprice.com/oil-price-charts/
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 19.09.23 07:49  xxx  (241641)

Odkud autore čerpáš?

A víš, co je sranda. Že jsem první co si ověřil fakta(něco se mě na tom nezdálo). Všichni ostatní autorovi článku "slepě věřily". U TomaSSo a Mono mě to nepřekvapuje to jsou idioti(u kterých je ve finančnictví znakem úspěchu pravopis a nikoliv vydělávání love), ale u ostatních, ti mě zklamali.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 19.09.23 08:12  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269708)

Odkud autore čerpáš?

Nezapomeň, že na to, abys měl práva, musíš první dokončit ZŠ. To ti po tvé první vydělané stokoruně uniklo.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 19.09.23 10:37  xxx  (241641)

Odkud autore čerpáš?

Ne, druhou vysokou neplánuji. Jedna mě bohatě stačí. Ale u tebe a podobných neschopných trollů ta "praktická stránka" vzdělávacího procesu nějak selhává. Ty a podobní lemplové jste jenom důkaz mého tvrzení, že dávat vzdělání(středoškolské, vysokoškolské, postgraduální) lůze je jako házení perel ... Kvůli vašemu vrozenémuKreténismu je vám úplně na nic, protože se na NIC v životě nevzmůžete !
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 19.09.23 10:45  Mono  (257688)

Odkud autore čerpáš?

slepe verili a jedna mne bohate staci....
Ano, davat vzdelani luze, ktera ani neumi zaklady gramatiky je opravdova hruza.
Ano, data jsem si neoveril, ropu nesleduji. A clanky pana Kovandy jsou prevazne silene nesmysly...
A hlavne, at je cena ruske ropy vyssi, nebo nizsi, tak to na mem puvodnim sdeleni nic nemeni. Celkove duch CCCP dostane mene, pokud mu klesne objem.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 19.09.23 07:32  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

Proč by Mono a Tomaso měli být ubozí?Vždyť jejich příspěvky v naprosté většině případů opravdu vystihují realitu, na rozdíl od jejich fanaticky proruských a nezřídka taky i komunisticky zabarvených odpůrců.Jinak, ty plusy jsem jim včera naklikal já. Oba jsou v tom zcela nevinně. Holt jsem se poněkud nudil. :DD
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 19.09.23 07:44  xxx  (241641)

Odkud autore čerpáš?

Vystihují realitu? Tak to asi vnímáš realitu stejně jako oni a zcela špatně. Doporučuji ti přečíst můj příspěvek v akciích ČEZ, kde mluvím o souvislosti mezi degenerovaným vnímáním reality a degenerovaného myšlení(jenž produkuje chybné vnímaní skutečnosti) a to neumožnuje vidět příležitosti na trhu(finančním, hospodářském, věděckém, ...) lidem s tímto degenerovaným vnímáním reality. Nicméně, cením si toho že jsi nelhal(i TomaSSo už jednou nelhal) s tím klikáním, a tudíž tomto případě má domněnka byla zcela chybná. Ale to že jsou ubozí za tím si stejně stojím, protože těch příspěvků které to dokazují napsali docela dost.
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 19.09.23 08:44  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

No, já na věci nahlížím velmi podobně jako Mono a Tomaso, vlastně ani sem žádné příspěvky běžně nepíšu, protože oni věc pokaždé vystihnou přesně tak, jak bych to napsal i já. A co se týče schopnosti rozpoznávat příležitosti na trhu. Určitě existuje řada lepších než jsem já, nicméně co se týče majetků, za svůj život, kterej už trvá něco přes 50 let jsem dokázal (nechat) postavit pěknej rodinnej dům v jedné z nejdražších lokalit na severu Brna, mám 2 investiční byty a několik garáží, svoje syny jsem mohl poslat na rok na střední do USA, syny jsem vychoval tak, že úspěčně studují ty nejnáročnější školy, které ČR nabízí (nejstarší má práva na MU, střední studuje medicínu na MU a nejmladší FIT VUT) nemám žádné dluhy, mám vcelku rozumný pasivní příjem. Nepochybně se najde hodně těch, kteří jsou daleko schopnější avšak vsadím ty příslovečné boty na to, že naprostá většina současných nespokojenců, kteří jen neustále nadávají na vládu, na Fialu, na prezidenta, na Ukrajinu, na naše členství v NATO a v EU, na green deal, atd....atd.... jsou na tom ve schopnostech rozpoznávat příležitosti na trhu podstatně hůř než jsem konkrétně já. :) Mimochodem, jak jsem reagoval na green deal? Neplakal jsem, nestěžoval si, nenadával jsem na EU a na Fialu,... ale pojal jsem to jako příležitost provést výraznou rekonstrukci svého rodinného domu, který byl postavený už v polovině devadesátých let. ;-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 19.09.23 09:19  Kurz  (206336)

Odkud autore čerpáš?

Schválně, jestli v té době, kdy jste stavěl Váš dům, byly ceny ve stejném poměru k Vašim příjmům tak jako dnes. Dneska s pozemky přes 10 000kč/m2 a ty menší k 20 000kč/m2 to je v Brně trošku náročnější.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 19.09.23 09:38  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

Tohle ale vůbec ani náznakem není o cenách, ale o schopnosti rozpoznávat příležitosti na trhu. Někdo si stále jen stěžuje, zatímco jiný rozpoznává příležitosti. Naprosto v každé době existují na jedné straně nějaká negativa, překážky, problémy a zároveň na druhé straně nějaké příležitosti. Mimochodem, když už jsem u toho chlubení. VŠ (VUT elektro) jsem končil těsně po Sametovce 89. Náhoda, že zrovna v té době. Co ale náhoda není - věděl jsem, že se nám právě otevřel svět, že mohu jít kamkoliv aniž by se za mnou nenávratně uzavřela Železná opona a já se už nesměl vrátit jak tomu bylo v době socialismu v případě emigrantů. Věděl jsem taky jak důležité je dobře se naučit anglicky a německy a že toto je možné jen dlouhodobým pobytem v dotyčných zemích. Taky jsem věděl jak důležité je čerpat zkušenosti ze zemí, které jsou ekonomicky i po stránce demokracie dál než jsme my. Našel jsem si práci v Německu což v té době vůbec nebylo jednoduché. Byl jsem možná historicky první Čechoslovák, který v Německu dostal pracovní povolení a povolení k trvalému pobytu. A po pár letech jsem se přesunul do USA. Nakonec tahle moje životní epizoda trvala přes 10 let a z těch zkušeností a znalostí v podstatě žiju dodnes. ;-) Jinak, ano, máš pravdu, že na garsonku v paneláku jsem v první polovině devadesátých let mohl ušetřit za 4 měsíce ze svého platu vysokoškolsky vzdělaného EDV-Entwicklera (sw vývojáře) a pozemky na severu Brna, které se dnes prodávají za ceny přesahuhjící 20 tisíc Kč/m2 tehdy nabízeli vlastníci za 500-800Kč/m2. Ale i tohle je jen o schopnosti rozpoznávat příležitosti.....Tehdy jsem viděl kolik stojí nemovitosti a pozemky v Německu a tušil jsem, že spolu s tím jak se otevíráme Evropě, ceny se postupně budou vyrovnávat. Avšak nějaké příležitosti jsou neustále a jde jen o schopnost je rozpoznat. Jak už jsem napsal - někdo si furt jen střžuje a nadává, zatímco jinej vidí příležitosti.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 20.09.23 10:59  PJPrince  (245662)

Odkud autore čerpáš?

Nechtěl jsem se zapojit do této skvělé debaty, ale tady musím - tomuto se také říká oportunismus. Třeba takový Petr Pavel též skvěle dokázal rozpoznávat "příležitosti na trhu". Můj obdiv za to nemá. Osobně obdivuji oddanost jistým morálním hodnotám bez ohledu na to, jaká doba zrovna panuje. Sám jsem se tak vždy aspoň snažil žít. S takovým přístupe opravdu rozumně nejde "využít příležitostí daných Green Dealem"...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 20.09.23 11:15  Mono  (257688)

Odkud autore čerpáš?

Proc by neslo rozumne vyuzit prilezitosti danych Green Dealem? Treba nakup kurovcem sezraneho lesa muze byt do budoucna pomerne zajimavy.
Navic zaklad myslenky GD je v poradku, hapruje to provedeni. Lepsi vsak delat alespon neco, i kdyz ne zrovna nejlepe, nez vubec nic....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 19.09.23 12:16  xxx  (241641)

Odkud autore čerpáš?

Tušil jsem to, že jsi prominentní potomekBolševickýchZmrdů co se dostaly na VŠ za komoušů(stejně jako komunistická ... z ODS Fiala či Vystrčil či zelený mozek Pavel). Ještě mě tu potvrď, máš dělnicko-vidlácký původ z éry rakouska-uherska a že vzestup tvé rodiny(rodičů/prarodičů) začal až po vítězném únoru 1948 za který ty vděčíš komunistům(kteří diskriminovaly/likvidovali schopné a na jejich místa dosazovali prvorepublikovou lůzu či jejich potomstvo). Protože kdybys měl buržoazní původ nebo byl z rodiny "tvz. gulagů co odmítly dát pole" tak "žádná vysoká/střední". Evidentně prezentuješ to nezdegenerovanější čeho se slušní lidé vždycky štítily, vlezdoprdelkováníAleštěníKlik. A to že nějaká majetek máš(ten má většina z vaší a starší generace), není tvojí zásluhou ale makroekonomický faktory v ekonomice po revoluci způsobené z přechodu ekonomiky nedluhové na dluhovou. Nedokáži si představit jak hloupí člověk bych musel být kdybych schopnosti posuzoval podle "studia" a nikoliv výsledků "plynoucí z reality" jak ty to prezentuješ u svého potomstva.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 19.09.23 19:15  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269354)

Odkud autore čerpáš?

Dežko, vidíme, že v pomocné škole už z tebe víc nedostali. Ještě, že nejsi potomek rakousko-uherské lůzy. Škoda, že vaši s maringotkou nepopojeli kousek dál.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 20.09.23 10:58  Mono  (257688)

Odkud autore čerpáš?

On nejspise neni Cech, i kdyz cesky na cizince umi primerene dobre. Ale drobne ulety v historickych realiich ho prozrazuji. Obcas pouzije ruske realie misto ceskych.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.09.23 18:19  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

Na technické VŠ jako byla elektro, stavárna, strojárna, ale taky i hnojárna (zemědělka),... se dalo dostat i bez dobrého kádrového profilu. Školy pro děti bolševických prominentů byly práva, ekonomka, žurnalistika, některé obory na fildě. Mě na střední škole dokonce vyhodili z SSM a nakonec to nepředstavovalo překážku v přijetí, i když třídní mi vyhrožovala, že s takovým škraloupem mě na VŠ nepřijmou. Nebyl jsem žádným disidentem, vyhodili mě proto, že jsem neplatil členské příspěvky. SSM u nás na škole neměla žádnou zajímavou činnost, takže jsem se schůzek neúčastnil a tedy jsem i zapomínal platit členské příspěvky. Třídní mě upozornila jednou, podruhé, pak jsem dostal jakousi důtku a protože jsem na to stále ... a prachy jsem nepřinášel, tak mě vyhodili. Chvilku jsem měl strach, ale během přijímaček se ukázalo, že na VUT to nikoho nezajímalo. Možná hrál určitou úlohu ten fakt, že jsem na střední byl třetí krajském kole matematické olympiády a z matiky a fyziky jsem měl vždy jedničky - z těchto předmětů jsem také i maturoval. :)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.09.23 11:03  Mono  (257688)

Odkud autore čerpáš?

"Na technické VŠ jako byla elektro, stavárna, strojárna, ale taky i hnojárna (zemědělka),... se dalo dostat i bez dobrého kádrového profilu."
Presne tak, i syn kulaka mel sanci studovat vysokou, jen to musela byt technika a ne v Praze, ci Brne....
To vsak ruska krysa nemuze vedet....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.09.23 16:25  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

Ono jiná situace byla v padesátých letech a jiná v osmdesátých. Dovedu si představit, že v padesátých letech se student kvůli špatnému kádrovému profilu svých rodinů nedostal ani na techniku, ale v osmdesátých letech už techniky byly v klidu a opravdu rozhodovaly přijímačky a známky z matiky a fyziky. Jiná situace byla třeba na právech, na ekonomce a na žurnalistice. Co si vzpomínám, tam byl vyžadován dobrý kádrový profil i v osmdesátých letech.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 21.09.23 15:36  Mono  (257688)

Odkud autore čerpáš?

I v padesatych letech se syn vezneneho kulaka mohl dostat na techniku nekde na periferii. Vzdy se dalo narazit na lidi, co prehledli nejaky "nezajimavy" papir, nebo ho nekam zalozili, nebo argumentovali, ze je malo zajemcu o dany obor a pro budovani socialisticke vlasti se hodi kazdy mozek. I kdyby byl synem kulaka.
Nejsme prece mstive feny....
Vzdy je to o lidech. A pokud se chce, tak se da zduvodnit ledacos. A take v kazde spolecnosti a kazdem rezimu funguje socialni kapital. Jemne predivo pratel, znamych, sluzeb a protisluzeb.
Nebo nekomu, kdo to ma ve svych rukou muze byt lito talentovaneho studenta, ktery by mel mit stopku jen proto, ze jeho rodina mela pole....
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 19.09.23 10:25  Kurz  (206336)

Odkud autore čerpáš?

Je to tak jak píšete, že každá doma má své příležitosti a i ty nemovitosti v Brně šly ještě nedávno zase koupit za poloviční ceny než jsou dnes s dneska směšným úrokem hypotéky.Proto teď byty prdávám a počkám si na další kolečko asi nízkých sazeb hypoték a mezitím očekávám vyšší zhodnocení jinde.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 19.09.23 10:39  Kevlar  (240307)

Odkud autore čerpáš?

Mohu-li trochu radit, tak s předpokladem, že ceny nemovitostí půjdou v budoucnu dolů, bych byl hodně opratrnej. Nejsem žádný relaliťák, ale jak sleduju situaci, jsem přesvědčenej, že nemovitosti už dolů v absolutních hodnotách nepůjdou. Jejich reálnou hodnotu může trochu a jen po časově omezenou dobu srážet inflace, ale i to budou ceny nemovitostí dorovnávat. Tipuji, že ceny nemovitostí v žádaných lokalitách v delším časovém horizontu stále porostou a časem přijdou ke slovu i takové hypotéky, které jsou tak dlouhé, že je nesplatí ani jedna celá generace. A celé to povede k rozvoji nájemního bydlení - trh s bydlením se bude přesunovat od vlastnického k nájemnímu. Vlastnické bydlení v žádaných lokalitách bude jen pro velmi bohaté lidi.Ale tohle co píšu berte jen jako odhady jednoho postaršího joudy, který není v realitách profíkem, jen se snad jakštakš kouká kolem sebe a nějak to interpretuje. :)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.09.23 11:04  Kurz  (206336)

Odkud autore čerpáš?

Prostě z nemovitosti teď máte nějaké 4% z pronájmu a k tomu případný zisk nebo ztrátu z aktuálního vývoje cen realit. Jestli budou ceny pár let stagnovat, nebo jen mírně růst, tak mi to stačí. Až jej budu chtít opět koupit, tak si můžu vybrat z více lokalit, podle toho co mi bude zrovna vyhovovat.Peníze prodeje nebudou v šuplíku a překonat ziskovost nemovitostí se mi tedy snad podaří. Ten potenciál na 300% růst tam nyní nevidím, tak jak byl za posledních 10 let.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 18.09.23 20:17  František Zemek  (243004)

se divíš )))))

z BRENTu asfalt neuděláš )))))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (35) 18.09.23 20:00  Captain Beefheart  (269706)

no nazdar

Stratégové Západu se opět netrefili. Ačkoli sečíst 1+1 by dokázat mohli. Nyní je dobrá rada drahá, snad by poradil Mr. Tomasso, pak už snad jen Ing. Bc. Markéta Pekarová-Adamová, která pochází ze skromných poměrů.
Dosavadní doporučení: přečíst (35)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (39) 18.09.23 20:32  Mono  (257688)

no nazdar

Ze je ruska ropa drazsi nutne neznamena, ze Rusko celkove dostane za ropu vic, nez pred sankcemi. Protoze bude prodavat mensi objem....
Takze v tomto smyslu sankce funguji.
Duch CCCP se jen snazi umelym nedostatkem ropy a nafty donutit Zapad, aby zrusil sankce. Je to podobne, jako s plynem. Gazprom nenaplnil evropske zasobniky plynu a tak vyvolal nedostatek plynu. A pak se jeste cukal s dodavkami.... Cena plynu pak vyletla na mnohanasobek.... Pak duch CCCP zautocil na Ukrajinu a myslel si, ze Evropa bude kvuli plynu mirna jak beranek....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (39)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 18.09.23 23:33  bobo  (269718)

no nazdar

Rusku už vůbec nejde o zrušení sankcí Západu. Chybí mu západní zboží asi tak jako burgery z McDonaldu. Duch Západu naopak slábne, vrací se mu jako bumerang agrese proti Iráku a Sýrii.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 19.09.23 01:00  Mono  (257688)

no nazdar

Zbozi mu mozna nechybi, ale penize trochu jo. A bez penez neni zbozi... Ona ta valka neco kostuje. Nekdo to spocital na 3 mld. dolacu denne. Jestli se nemylim. A to jsou jen prime vydaje, pripadne valecne reparace za devastaci Ukrajiny v tom zapocteny nejsou.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.09.23 08:51  Kurz  (206336)

no nazdar

Když na válce dokáže bohatnout US, tak to třeba dokáže i Rusko. Ono ty náklady jsou obrovské, ale nakonec jen pohání domácí produkci. Asi těžko budou tak úspěšní s následným prodejem zbraní do okolních států, ale po ekonomické stránce mohou s takovými výdaji hospodařit roky, když jsou ceny za suroviny takto vysoko.Příjmy z exportu už jim zase rostou o desítky procent nad předválečné čísla, kdy měli o dost větší objem exportu.Co Rusko srazí bude až razantně menší poptávka po surovinách. Obrovská celosvětová recese. Ale jak vidno ty problémy recese by řešily skoro všechny ekonomiky.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 19.09.23 10:55  Mono  (257688)

no nazdar

Naklady na valku jsou naklady na valku.... Ruska ekonomika se drzi, protoze se vyrabeji zbrane. Az valka jednou skonci, valecna vyroba pujde dolu, statni kasa bude prazdna... A drive, ci pozdeji Rusko obsadi Cina. At jiz to bude pouze ekonomicky, nebo i uzemne.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (34) 18.09.23 19:45  pan ponožka  (255304)

politika nemá v ekonomice co dělat

veškeré sankce a hlavně dotace jsou kontraproduktivní zlo
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (34)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (55) 18.09.23 19:54  Tomasso  (269705)

politika nemá v ekonomice co dělat

A válka je dobro, které má co mluvit do ekonomiky…
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (55)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (28) 18.09.23 19:19  R2  (248434)

sankce

jeden myslel a vymyslel ... (EU)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (28)
Vaše doporučení:


Diskuze Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině

Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině - zdrojová stránka k tématu diskuze Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Ruská ropa už je na světovém trhu dražší než „západní“ ropa Brent. Západní sankce přitom měly vést k opaku – k tomu, že ruská ropa bude citelně levnější než Brent, aby se tak Kremlu ztížilo financování války na Ukrajině.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.45% 
 ČEZ  921.00  -0.70% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.04% 
 GEN DIGITAL  560.00  +0.90% 
 GEVORKYAN  256.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  284.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  786.00  -1.32% 
 MONETA MONEY BANK  96.50  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 940.00  -0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.60  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  -0.56% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  -2.41% 
 VIG  770.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.32 USD 16.05   
 Zlato 2378.14 USD 16.05   
 Stříbro 29.61 USD 16.05   
 Káva 197.45 USD 16.05   
 Cukr 18.32 USD 16.05   
 Bavlna 76.07 USD 16.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.