Mám téměř identickou zkušenost s hodnotící slečnou či paní, jen s tím rozdílem, že jsem měla štěstí, že zboží nebylo na první pohled "šuntové". Vkládám již hotovou její recenzi. Já mám neblahou zkušenost navíc, s tím, že doručovatel mi nedoručil zboží, ale nechal lístek někde někomu, a ten mi ho nepředal! Když jsem učinila reklamaci za nedodání zboží, najednou jsem se od LUNZo dověděla číslo zásilky, kterou jsem si nepřevzala, a proto byla,vrácena zpět!!! Když jsem urgovala vrácení kupní ceny 29 €, napsali mi, že mi vrátí cenu zprostředkování obchodu, t.j. 13,35 €!!! Navíc DOPRAVA NENÍ ZADARMO, jak stále cookies vybíhají na monitor! Je zahrnuta v cene zboží! Takže je úplně jedno, zda ji zákazník uhradí samostatně anebo v ceně zboží. To úžasné DOPRAVA ZADARMO je jen REKLAMNÍ TRIK s cílem NALÁKAT ZÁKAZNÍKY!!! A pak jsou další anabáze s reklamací!!!!! Takže recenze:
"Objednávka učiněná 12.06.2019, zboží mi začalo chodit po dvou měsících, po jednotlivých položkách s adresou odesílatele z Číny, zabalené pouze v sáčcích a doručené "nacpáním" zmačkaného sáčku doručovatelem do schránky. Žádný podpis přijetí zásilky, nic. V zásilce není ani dodací list, prostě nic, na co se můžete odvolat. Některé objednané zboží dokonce ještě nedošlo. Způsob obchodování Lunzo neodpovídá českým zákonům. Objednávala jsem boty, všechny typy ve stejné velikosti, ale velikost bot se liší jeden typ od druhého ve stejné velikosti i o 1 cm, vyobrazení bot neodpovídá dodanému zboží, JE TO NESKUTEČNÝ ŠUNT, NEDOŠITÉ, PŘÍŠERNÝ MATERIÁL, no hrůza! Budu vracet. Pokud mi budou dělat problémy s vrácením peněz, budu kontaktovat ČOI a jsem rozhodnutá, bude-li to nutné, podat na LUNZO trestní oznámení. Nebylo by od věci se spojit se všemi nespokojenými zákazníky a podat společné trestní oznámení. Takovýto ... nemají na našem trhu co dělat. Musím přiznat, že za celou dlouhou dobu, kdy si objednávám zboží z e-shopů, jsem se s takovýmto "e-shopem" ještě nesetkala. Jsem opravdu v šoku. Jak jim to může takovou dobu procházet."